Εγγραφή για κατασκευή e-shop με Έσπα | Grafiman
Εγγραφή για κατασκευή e-shop με Έσπα

Εγγραφή για κατασκευή e-shop με Έσπα

«e-λιανικό»

«e-λιανικό» Επιχορήγηση υφιστάμενων ΜμΕ επιχειρήσεων του κλάδου του λιανεμπορίου, για την ανάπτυξη/αναβάθμιση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος.

Η Δράση «e-λιανικό» στοχεύει στην επιχορήγηση ΜμΕ επιχειρήσεων του κλάδου του λιανεμπορίου για την ανάπτυξη/αναβάθμιση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) προκειμένου να στηριχθεί η λειτουργία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού (COVID-19), να ενισχυθεί ο βαθμός ενσωμάτωσης της ψηφιακής τεχνολογίας, καθώς και ο ψηφιακός μετασχηματισμός τους και να αποφευχθεί ο συνωστισμός στους εσωτερικούς χώρους.

Ειχορήγηση έως 5.000 ευρώ σε κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ για την απόκτηση εξοπλισμού πληροφορικής και την υλοποίηση άυλων ενεργειών (λογισμικό/υπηρεσίες) με σκοπό την ανάπτυξη και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος.

Έως 1.500 ευρώ για αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος εφόσον η επιχείρηση το διέθετε ήδη πριν τις 18/3/2020.

Σε ποιους απευθύνεται

Μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανικού εμπορίου και διατηρούν φυσικό κατάστημα σε διακριτό της οικίας τους χώρο ανεξάρτητα από τη νομική τους μορφή, που λειτουργούν νομίμως στη χώρα και έχουν κάνει έναρξη στην αρμόδια ΔΟΥ. Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε:

Υφιστάμενες, οι οποίες έχουν συσταθεί και έχουν αποκτήσει επιλέξιμο ΚΑΔ έως και την 30/09/2019
Νεοσύστατες, οι οποίες έχουν συσταθεί και έχουν αποκτήσει επιλέξιμο ΚΑΔ από 01/10/2019 και μετά μέχρι την ημερομηνία προκήρυξης της Δράσης.

Περίοδος υποβολής

έως 5/4/2021 (έως 15:00)

Ως έναρξη επιλεξιμότητας δαπανών ορίζεται η 18η Μαρτίου 2020.

Η Αίτηση Χρηματοδότησης θα υποβληθεί ηλεκτρονικά στην πλατφόρμα του Πληροφοριακού Συστήματος Κρατικών Ενισχύσεων (ΠΣΚΕ) www.ependyseis.gr/mis.

Είδος ενίσχυσης

Επιχορήγηση / Επιδότηση

Όροι και προϋποθέσεις

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει, μεταξύ άλλων, να ικανοποιούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να δραστηριοποιούνται στο λιανεμπόριο (ΚΑΔ 47 και αναλυτικοί αυτού με όπως περιγράφονται στο Παράρτημα Χ) είτε ως κύρια δραστηριότητα, στην έδρα ή στο υποκατάστημα, είτε ως δραστηριότητα με τα μεγαλύτερα έσοδα. να έχουν ΚΥΡΙΑ Δραστηριότητα το ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ (ΚΑΔ 47 και Αναλυτικοί αυτού με την εξαίρεση του τομέα της αλιείας και της εμπορίας καπνού και προϊόντων καπνού)
  • Να διατηρούν Φυσικό Κατάστημα λιανικής πώλησης ειδών, σε διακριτό της οικίας τους χώρο, δηλαδή εμπορικό χώρο που υποδέχεται και εξυπηρετεί πελάτες.
  • Να έχει ανασταλεί η λειτουργία τους για τουλάχιστον μία ημέρα στο διάστημα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά. Οι υφιστάμενες επιχειρήσεις να έχουν μείωση τουλάχιστον 20% στον κύκλο εργασιών τους κατά το 4ο τρίμηνο του έτους 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του έτους 2019. Για τις νεοσύστατες η μείωση θα θεωρηθεί 100% στον κύκλο εργασιών τους.
  • Να υποβάλουν μία επενδυτική πρόταση ανά Α.Φ.Μ.
  • Το συνολικό ποσό των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας που έχει λάβει στο παρελθόν η επιχείρηση, συμπεριλαμβανομένης της ενίσχυσης από αυτή τη Δράση, να μην υπερβαίνει το ποσό των 200.000 ευρώ μέσα σε μία τριετία (τρέχον οικονομικό έτος και τα δύο (2) προηγούμενα οικονομικά έτη) πριν από την ημερομηνία ένταξης της πρότασης.
  • Να πληρούν τις προϋποθέσεις εφαρμογής του Καν. 1407/2013 (De Minimis) όπως αναφέρονται στο Παράρτημα VI της παρούσας.
  • Να μην συντρέχουν λόγοι αποκλεισμού της παραγράφου 1 του άρθρου 40 του ν. 4488/2017 (Α΄137) (επιβολή προστίμων για παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας)
  • Να μην εκκρεμεί σε βάρος τους εντολή ανάκτησης προηγούμενης παράνομης και ασύμβατης κρατικής ενίσχυσης βάση απόφασης ΕΕ ή ΔΕΕ.

Τι χρηματοδοτείται

  • Εξοπλισμός πληροφορικής (μόνο για νέα ηλεκτρονικά καταστήματα και έως 30% του προϋπολογισμού).
  • Εξυπηρετητές/ διακομιστές (server) για τη φιλοξενία εφαρμογών – λογισμικού απαιτούμενου για την δημιουργία/ αναβάθμιση και λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος, με τα συνοδευτικά στοιχεία του (πληκτρολόγια, οθόνη, κλπ.) και το απαιτούμενο λειτουργικό σύστημα. Επιτρέπεται και η απόκτηση με τη μορφή του Infrastructure as a Service (IAAS). Στην περίπτωση απόκτησης με την μορφή αυτή, επιλέξιμο είναι το κόστος για ένα έτος.
  • Ηλεκτρονικοί υπολογιστές (desktop/ laptop). ‘Aλλος τεχνολογικός εξοπλισμός σχετικός με την δημιουργία/ αναβάθμιση και την λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (π.χ. εξοπλισμός δικτύου, bar code readers, εκτυπωτές κλπ.) Δεν είναι επιλέξιμη η δαπάνη προμήθειας tablets, συσκευών κινητής τηλεφωνίας και τηλεοράσεων.
    Λογισμικό.
  • Υπηρεσίες σχεδιασμού, ανάπτυξης και διαχείρισης ηλεκτρονικού καταστήματος e-shop – θα λειτουργεί σε 2 γλώσσες, καθώς και σε περιβάλλον κινητών συσκευών – mobile responsive ή dedicated mobile version και θα ενσωματώνει λειτουργίες παραγγελιοληψίας (καλάθι), αποθήκης (ποσότητα ειδών) και ασφαλών ηλεκτρονικών πληρωμών (redirect σε τραπεζικό περιβάλλον). Επιλέξιμη δαπάνη είναι και η αγορά λογισμικού με την μορφή Software as a Service (SaaS) εφόσον είναι απαραίτητη για την λειτουργία του e-shop. Στην περίπτωση απόκτησης με την μορφή ayt;h, επιλέξιμο είναι το κόστος για ένα έτος.
  • Ανάπτυξη ή/και πιστοποίηση ψηφιακής πολιτικής ασφάλειας.

Για να συμμετάσχετε στο πρόγραμμα θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας και να κλείσετε ραντεβού για λεπτομέριες του ηλεκτρονικού καταστήματος σας.

📍 Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να κλείσετε ραντεβού για την κατασκευή του e-shop σας.

Τα πεδία που είναι επισημασμένα με * είναι υποχρεωτικά

Τα χαρακτηριστικά σχεδιασμού του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι ως εξής.

Ιστοσελίδα

  • Κατασκευή δυναμικής ιστοσελίδας.
  • Χρήση slideshow, light box.
  • Δημιουργία μενού και μενού με κατηγορίες προϊόντων.
  • Δημιουργία φόρμας επικοινωνίας.
  • Δυνατότητα αναζήτησης και αναζήτησης προϊόντων.
  • Σύστημα εγγραφής χρηστών/πελατών.
  • Συμβατό με κινητά και tablet.
  • 2η γλώσσα και προδιαγραφές ΑΜΕΑ
  • Δωρεάν φιλοξενία (web hosting) για 1 χρόνο.
  • Δωρεάν καταχώρηση domain name για 2 χρόνια.

Ηλεκτρονικό Κατάστημα

  • Δηνατότητα προσθήκης απεριόριστων κατηγοριών και προϊόντων
  • Εύκολο σύστημα διαχείρισης e-shop
  • Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά προϊόντων (χρώμα, μέγεθος κτλ)
  • Αυτόματος υπολογισμός ΦΠΑ
  • Πολλαπλές φωτογραφίες ανά προϊόν
  • Αναφορές πωλήσεων
  • Προϊόντα σε προσφορά
  • Διαχείριση Αποθέματος (Αποθήκη)
  • Κωδικός προϊόντος
  • Εκπτωτικά κουπόνια

Πληρωμές / Αποστολές

  • Δηνατότητα αγοράς ως επισκέπτης
  • Καταγραφή στοιχείων και πελατών
  • Καταγραφή παραγγελιών
  • Δηνατότητα επιλογής μεταφωρικής εταιρίας
  • Πληρωμές με κάρτα (MasterCard, Visa κτλ)
  • Πληρωμές με αντικαταβολή, κατάθεση, paypal.
  • Αυτόματη αποστολή email (για παραγγελίες, τιμολόγια κτλ)
  • Αυτόματη αποστολή email στον διαχειριστή.
  • Δηνατότητα επιλογής ‘παραλαβή απο το κατάστημα’.

Αναλαμβάνουμε τις προσθήκης έως 500 προϊόντα, και να σας εκπαιδεύουμε στο θέμα προσθήκης προϊόντων στο σύστημα.

Μετά την δημοσίευση της ιστοσελίδας παρέχουμε δωρεάν τεχνική στήριξη και αναβαθμίσεις για 6μήνες.

📍Για περισσότερες πληροφορίες και ερωτήσεις επικοινωνηστε μαζί μας.

☎ 2541600098  📱 6934641482

Related Posts
Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *

Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;
Γράψτε μας