Πώς μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του e-shop; | Grafiman
Πώς μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του e-shop;

Πώς μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του e-shop;

Η αύξηση της επισκεψιμότητας στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα ( e-shop ) επιταχύνει τα βήματα που ακολουθείτε για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Η επιτυχία της απόκτησης επισκεψιμότητας μπορεί να οριστεί ως διπλασιασμός της πιο σχετικής επισκεψιμότητας που μπορείτε να βρείτε. Για αυτό, η επισκεψιμότητα πρέπει να έχει ως αποτέλεσμα επιτυχημένες πωλήσεις και κέρδη, δηλαδή μετατροπή. Για να επιτευχθεί αυτό απαιτείται η ύπαρξη ορισμένων κριτηρίων:
  • Αρκετά καλό προϊόν / υπηρεσία
  • Η στοχευμένη αγορά είναι μεγάλη
  • Η στοχευμένη αγορά αποτελείται από αγοραστές με κοινά χαρακτηριστικά
  • Μια συναρπαστική, ηχηρή ιστορία (Εντυπωσιακά κείμενα επηρεάζουν τα κίνητρα αγοράς)
  • Τρόποι χαμηλού κόστους για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο (Το κόστος απόκτησης πελατών πρέπει να διατηρείται χαμηλό)
Λαμβάνοντας υπόψη αυτά τα κριτήρια, προσπαθήσαμε να εξηγήσουμε τις αποτελεσματικές τακτικές που μπορείτε να εφαρμόσετε από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως το SEO, από το μάρκετινγκ περιεχομένου έως το μάρκετινγκ συνεργατών και τι πρέπει να γνωρίζετε κατά την εφαρμογή τους, με τα πιο ενημερωμένα δεδομένα και όσο το δυνατόν πληρέστερα, ώστε η επιχείρησή σας να μετατρέψει την εισερχόμενη επισκεψιμότητα σε πωλήσεις:

Κοινωνικά μέσα και διαφημίσεις

social mediaΤο να είσαι ενεργός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σου χρειάζεται περισσότερο από το να μοιράζεσαι έναν σύνδεσμο στο διαδικτυακό σου κατάστημα μέσω Facebook και Twitter Πρέπει να επωφεληθείτε από τις διαφημίσεις, να ανταποκριθείτε σκεπτόμενοι τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες και να καλλιεργήσετε τον ενθουσιασμό και τον ενθουσιασμό. Οι συγγενείς και οι φίλοι που έχετε μπορεί να σας προκαλέσουν να προσεγγίσετε 1000 άτομα την πρώτη ημέρα που δημιουργήσατε τον ιστότοπό σας. Μπορείτε να τους ζητήσετε να μοιραστούν το κατάστημά σας στο κοινωνικό τους δίκτυο χωρίς να εστιάσουν στην αγορά των προϊόντων σας. Αυτό μπορεί να σας δώσει αρκετή δυναμική για να αποκτήσετε μια σταθερή ροή πελατών. Οι διαφημίσεις αναζήτησης Google, οι οποίες είναι τύποι με τη μορφή Δικτύου εμφάνισης Google και διαφημίσεων YouTube, λειτουργούν σε δημοπρασία: Το ποσό που προσφέρετε για τις λέξεις-κλειδιά που επιλέγετε καθορίζει την κατάταξή σας σε σχέση με άλλους πλειοδότες και τη συνάφειά σας με τον όρο αναζήτησης. Η διαφορά του Google Ads από τις διαφημίσεις κοινωνικών μέσων, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα τοποθέτησης της διαφήμισής σας στους χρήστες στις δύο μεγαλύτερες μηχανές αναζήτησης στον κόσμο (Google και YouTube), είναι ότι προσφέρει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας απευθείας σε άτομα που το αναζητούν ενεργά. Η έρευνα της Emarketer συνοψίζει πόσο σημαντικό είναι αυτό: το 35% εκείνων που αναζητούν ένα προϊόν αγοράζουν μέσα στις επόμενες πέντε ημέρες! Η πιο σημαντική προειδοποίηση που μπορεί να γίνει για τις διαφημίσεις Google είναι για αρχάριους. Μπορεί να είναι προσεκτικοί ώστε να μην ξοδεύουν επιπλέον χρήματα διαφημίζοντας σε λάθος κοινό.

YouTube

Το πιθανό κοινό και οι αριθμοί που μπορείτε να προσεγγίσετε με το YouTube, τη δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης με περισσότερους από δύο δισεκατομμύρια χρήστες, είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις που δεν περιλαμβάνουν το YouTube στις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο στο YouTube όπου παρουσιάζετε το προϊόν σας ως το επίκεντρο, στοχεύοντας στην επίλυση των προβλημάτων τους προκειμένου να χτίσετε εμπιστοσύνη στο κοινό-στόχο σας. Εκπαιδευτικό περιεχόμενο που διδάσκει νέες δεξιότητες στο κοινό σας και διασκεδαστικά βίντεο που προσελκύουν τα ενδιαφέροντά τους θα φέρουν την επωνυμία σας σε ένα ευρύτερο κοινό.

Facebook

Το Facebook, το οποίο έχει 2,6 δισεκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες από το πρώτο τρίμηνο του 2020, εμφανίζει αυτόματα διαφημίσεις για πελάτες που έχουν επισκεφτεί στο παρελθόν τον ιστότοπό σας με Δυναμικές διαφημίσεις, προϊόντα που έχουν ήδη δει ή προσθέσει στο καλάθι αγορών τους. Εάν το κοινό-στόχος σας είναι ενεργό στο Facebook, αυτός είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να επαναφέρετε τους εγκαταλελειμμένους στον ιστότοπό σας και να αξιοποιήσετε στο έπακρο την επισκεψιμότητα που λαμβάνετε.

Instagram

Στο Instagram με περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε εγγραφεί για λογαριασμό Instagram Business ή μετατρέψετε έναν προσωπικό λογαριασμό σε επαγγελματικό λογαριασμό. Έτσι, θα έχετε περισσότερες επιλογές για να συνδεθείτε με το κοινό σας μέσω διαφημίσεων Instagram. Η πλατφόρμα προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας διαφημίσεων σε φωτογραφίες, βίντεο, συλλογές και ιστορίες για τη δημιουργία διαφημίσεων με τη μορφή περιεχομένου που βρίσκετε πιο εύκολα.

Pinterest

Όπως είναι γνωστό, Pinterest; Είναι μια ιδανική πλατφόρμα για όσους θέλουν να προχωρήσουν σε εξειδικευμένες ομάδες, όπως διακόσμηση σπιτιού, αναδιαμόρφωση, διαμόρφωση τοπίου και χειροτεχνίες DIY. Στο Pinterest, εάν θέλετε να μετακινήσετε τις καρφίτσες σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης των πελατών σας και να ξεχωρίσετε από το πλήθος, δεν πρέπει να υποτιμήσετε τη δύναμη των πληρωμένων διαφημίσεων που ονομάζονται Προωθούμενες καρφίτσες. κελάδημα Μία από τις μεθόδους που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για το Twitter είναι να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το Twitter Advanced Search ή το Followerwonk για αναζήτηση λέξεων-κλειδιών που σχετίζονται με την επιχείρησή σας σε tweets ή βιογραφίες ατόμων. Έτσι, μπορείτε να αρχίσετε να βρίσκετε άτομα που ενδιαφέρονται για τον κλάδο σας.

Twitter

Μία από τις μεθόδους που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για το Twitter είναι να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το Twitter Advanced Search ή το Followerwonk για αναζήτηση λέξεων-κλειδιών που σχετίζονται με την επιχείρησή σας σε tweets ή βιογραφίες ατόμων. Έτσι, μπορείτε να αρχίσετε να βρίσκετε άτομα που ενδιαφέρονται για τον κλάδο σας.

Mάρκετινγκ συνεργατών

Γνωρίζετε ότι πάνω από το 80 τοις εκατό των ανθρώπων εμπιστεύονται κριτικές που γράφονται από άλλους καταναλωτές όσο εμπιστεύονται προτάσεις από τις προσωπικές τους συνδέσεις; Χάρη στο μάρκετινγκ συνεργατών, μπορείτε να επωφεληθείτε από την εμπιστοσύνη που έχουν ήδη δημιουργήσει οι επιρροές της βιομηχανίας σας στο κοινό σας. Επιπλέον, η σύνταξη μιας ανάρτησης ιστολογίου που παραθέτει τους κορυφαίους 10 αξιόπιστους παράγοντες επιρροής στη θέση σας θα σας κάνει να ξεκινήσετε μια καλή σχέση με τους επηρεαστές και θα αποτελέσετε οδηγό για πιθανούς αγοραστές.

Μάρκετινγκ περιεχομένου

Το μάρκετινγκ περιεχομένου σημαίνει τη δημιουργία ενδιαφέροντος, ενημερωτικού και προσεκτικού περιεχομένου με στόχο την προσέλκυση οργανικών πελατών στο κατάστημά σας. Για αυτόν τον λόγο, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε όλα τα θέματα που σχετίζονται με τον κλάδο σας, τα οποία οι πελάτες σας θα βρουν χρήσιμα στο περιεχόμενό σας. Θυμηθείτε, το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς της χώρας σας. Ενώ το περιεχόμενό σας εξυπηρετεί σκοπούς όπως τροφοδοσία, σκηνοθεσία, ψυχαγωγία και εκπαίδευση, έχει μεγάλο μερίδιο στην τοποθέτηση και την επωνυμία σας ως αρχή του τομέα. Ας απαριθμήσουμε μερικές χρήσιμες συμβουλές για το μάρκετινγκ περιεχομένου:
  • Δωρεάν εργαλεία όπως το Google Keyword Planner και το Keyword.io μπορούν να ανοίξουν νέες ευκαιρίες για την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει στα αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε το YouTube ως ένα από τα κύρια σημεία της στρατηγικής περιεχομένου σας. Προσπαθήστε να είστε ενεργοί στο YouTube δημιουργώντας εμπνευσμένα, εκπαιδευτικά και διασκεδαστικά βίντεο που ταιριάζουν στην ταυτότητά σας.
  • Είναι πολύ σημαντικό να έχετε συνδέσμους για την προώθηση του προϊόντος σας, προκειμένου να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις. Επισκέπτης που γράφει σε άλλα ιστολόγια σάς επιτρέπει να δημιουργείτε συνδέσμους προς τον ιστότοπό σας σε σχετικά μέρη.
  • Μπορείτε να καλέσετε ειδικούς για τα τρέχοντα θέματα στον κλάδο σας και να τους ζητήσετε να συνεισφέρουν συμβουλές, ιδέες ή ιστορίες στις αναρτήσεις ιστολογίου σας. Όταν δημοσιεύετε τη γνώμη τους, πιθανότατα θα τη μοιραστούν με το κοινό τους.
  • Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους bloggers σχετικά με τον κλάδο σας και να προσφέρετε δωρεάν το προϊόν σας σε αντάλλαγμα για μια κριτική. Μπορείτε να προσφέρετε στους bloggers προμήθεια για κάθε πώληση.
  • Η προσπάθεια να είσαι στον Τύπο με μια εκδήλωση για την οποία οι χρήστες θέλουν να αναφέρουν ή μια νέα ανακοίνωση προϊόντος θα επηρεάσει επίσης την κυκλοφορία σου θετικά.
  • Μία από τις ήσυχες αυξανόμενες τάσεις των τελευταίων χρόνων είναι το περιεχόμενο των podcast. Μια σύντομη και ακριβής περίληψη του επεισοδίου είναι σημαντική για εξηγήσεις σχετικά με τα podcast σας και δεν πρέπει να ξεχάσετε να προσθέσετε έναν σύνδεσμο στην ανάρτηση ιστολογίου που συνοδεύει το επεισόδιο. Στο ιστολόγιό σας, θα πρέπει να δημοσιεύσετε περιλήψεις των podcast σας καθώς και κείμενα ομιλίας για άτομα με προβλήματα ακοής για εύκολη πρόσβαση. Εάν μια ενότητα καλύπτει μεγάλο αριθμό εφαρμογών, εργαλείων και χρήσιμων πόρων, θα πρέπει να συμπεριλάβετε τη λίστα των σχετικών πόρων που συνδέονται κατάλληλα με κάθε στοιχείο.

SEO

seoΗ βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ή SEO είναι να βελτιώσετε τον ιστότοπό σας για να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να κατατάξετε ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης για λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τον κλάδο σας. Τα κλικ από την επισκεψιμότητα αναζήτησης είναι η αιτία της οργανικής επισκεψιμότητας. Αυτή είναι μια από τις κύριες μετρήσεις που χρησιμοποιεί η Google για να δώσει προτεραιότητα στη σειρά των αποτελεσμάτων. Προτεινόμενο περιεχόμενο: Αποτελεσματική τακτική SEO για μικρές επιχειρήσεις Το SEO λειτουργεί μόνο όταν αφιερώνετε χρόνο και προσπάθεια για να μάθετε τους κανόνες που διέπουν τις μηχανές αναζήτησης όπως το Google και εφαρμόστε αυτούς τους κανόνες στη δομή και το περιεχόμενο του ιστότοπού σας: Μετα τίτλοι Οι μετα-τίτλοι και οι μετα-περιγραφές, που είναι κρίσιμες για τη λήψη κλικ στις σελίδες σας, καθορίζουν πώς θα εμφανίζεται η σελίδα σας σε μια μηχανή αναζήτησης. Οι επικεφαλίδες είναι κρίσιμες για να δώσουν στους χρήστες μια γρήγορη ιδέα για το πόσο σχετικό είναι το περιεχόμενο μιας σελίδας για την αναζήτηση λέξεων. Συνήθως είναι το κύριο κομμάτι των πληροφοριών που χρησιμοποιούνται για να αποφασίσετε σε ποιο αποτέλεσμα θα κάνετε κλικ, οπότε θα πρέπει να χρησιμοποιείτε τίτλους μικρότερους από 55 χαρακτήρες, που περιέχουν τη λέξη-κλειδί-στόχο σας και να συναντάτε την πρόθεση αναζήτησης ατόμων στις ιστοσελίδες σας.

Μετα-περιγραφή

Μια μετα-περιγραφή χρησιμεύει ως σύνοψη του περιεχομένου μιας σελίδας και εμφανίζεται συχνά κατά την καταχώριση των αποτελεσμάτων αναζήτησης στις μηχανές αναζήτησης. Μην υποτιμάτε το δυναμικό των μετα-περιγραφών για να σας πείσει να προσελκύσετε κλικ. Χρησιμοποιήστε μόνο κείμενο με μέγιστο αριθμό 145 χαρακτήρων, ειδικά για αυτήν τη σελίδα, περιγραφικό, προσελκύοντας την προσοχή και, εάν είναι δυνατόν, περιέχει τη λέξη-κλειδί σας για κάθε σελίδα.

Εσωτερικοί σύνδεσμοι

Η απόκτηση εξωτερικών συνδέσμων είναι μια σημαντική και πολύ γνωστή τεχνική για την ενίσχυση του SEO, αλλά οι εσωτερικοί σύνδεσμοι διαδραματίζουν επίσης κρίσιμο ρόλο στην κατάταξη σελίδων στις μηχανές αναζήτησης. Αυτό οφείλεται στη μέτρηση Google που ονομάζεται PageRank, η οποία είναι ένας τύπος που μπορεί να μετρήσει τη σημασία και την αξία μιας σελίδας με βάση την ποσότητα και την ποιότητα των σελίδων που συνδέονται με αυτήν. Αποκτήστε τη μεγαλύτερη εξουσία και τα περισσότερα στον ιστότοπό σας με ένα δωρεάν εργαλείο όπως το Moz Toolbar για το Chrome. Προσδιορίστε σελίδες με υψηλές βαθμολογίες και προσθέστε συνδέσμους σε σελίδες στόχευσης από αυτές τις σελίδες. Συνιστάται να τοποθετείτε τον σύνδεσμο φυσικά χρησιμοποιώντας το κείμενο αγκύρωσης για τη λέξη-κλειδί στην οποία θέλετε να κατατάσσεται η σελίδα στόχος.

Λέξεις-κλειδιά

Η δημιουργία μιας στρατηγικής για λέξεις-κλειδιά για τον ιστότοπό σας ηλεκτρονικού εμπορίου είναι πολύ σημαντική για τη συνεπή οργανική επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης. Ερευνώντας πάνω από 1,9 δισεκατομμύρια λέξεις-κλειδιά, η Ahrefs διαπίστωσε ότι το 40% των λέξεων-κλειδιών είναι λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά με το 99,84% των ερωτημάτων. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο όπως το Εργαλείο λέξεων-κλειδιών Google και να σημειώσετε όλες τις παραλλαγές της ουράς για χρήση στο περιεχόμενό σας, αυξάνοντας τις πιθανές ευκαιρίες κατάταξης.

Άλλες τακτικές

  • Μπορείτε να προσθέσετε ανακοινώσεις δώρων σε σελίδες προορισμού ή αναρτήσεις ιστολογίου στο κατάστημά σας χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το Gleam, το Woobox.
  • Αφού οι παρευρισκόμενοι φτάσουν στο κατάστημά σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικές τακτικές για να τους κατευθύνετε στα προϊόντα σας, όπως η προσφορά εκπτώσεων ή κουπονιών στην πρώτη τους αγορά.
  • Ο καθορισμός ημερομηνίας λήξης στις πωλήσεις σας θα είναι μια ισχυρή ψυχολογική ώθηση πωλήσεων.
  • Συνιστάται επίσης να κάνετε δωρεάν ανακοινώσεις αποστολής κατά καιρούς.

Περίληψη

Αντί να δοκιμάσετε όλες τις παραπάνω τακτικές ταυτόχρονα για να αυξήσετε την επισκεψιμότητά σας, όταν πιστεύετε ότι έχετε κυριαρχήσει, συνιστάται να προχωρήσετε στην επόμενη τακτική έλξης κίνησης. Η τακτική επίστρωσης, βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα, είναι απαραίτητη για μια καλή στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Όταν αποφασίζετε ποια τακτική θα επικεντρωθείτε, κριτήρια όπως ο τύπος τακτικής, η προσπάθεια, το κόστος, η απόδοση της επένδυσης και το δυναμικό κίνησης θα πρέπει να είναι καθοριστικά. Το να δοκιμάσετε πάρα πολλές τακτικές ταυτόχρονα μπορεί να αποδυναμώσει τη δύναμή σας. Συνοψίζοντας;
  • Είναι σημαντικό να προσεγγίσετε πελάτες που είναι πιθανό να αγοράσουν τα προϊόντα σας με διαφημίσεις κοινωνικών μέσων, να αλληλεπιδράσουν με τους οπαδούς σας, να οργανώσετε διαγωνισμούς και να είστε ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσφέροντας δώρα και εκπτώσεις.
  • Εστιάστε στο SEO αξιοποιώντας τίτλους πρόθεσης αναζήτησης, συντριπτικές μετα-περιγραφές και ισχυρούς εσωτερικούς συνδέσμους.
  • Αποκτήστε τη δύναμη του μάρκετινγκ περιεχομένου πίσω σας: Ενισχύστε το ιστολόγιο του ιστότοπού σας για παροχή πληροφοριών ή επίλυση προβλημάτων για το κοινό σας, δημιουργία εκπαιδευτικών και διασκεδαστικών βίντεο για το κανάλι σας στο YouTube και δημιουργία podcast για να προσεγγίσετε νέο κοινό.
  • Μην υποτιμάτε τις προσφορές συνεργατών (στείλτε δωρεάν δείγματα προϊόντων σε επιρροές Instagram, bloggers και vloggers).
Με τακτική για κοινωνικά μέσα, περιεχόμενο, μάρκετινγκ και διαφήμιση συνεργατών. Η αύξηση της επισκεψιμότητας σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου ( e-shop ) που έχουν βελτιστοποιηθεί σωστά για μετατροπές θα σημαίνει περισσότερες πωλήσεις.
Related Posts
Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *

Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;
Γράψτε μας