Πώς θα γράψετε άρθρο συμβατό με SEO στο WordPress

seo

Το SEO, που σημαίνει Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης στα ελληνικά, είναι η συντομογραφία των αγγλικών λέξεων Search Engine Optimization. Εν ολίγοις, μπορούμε να το περιγράψουμε ως το σύνολο της εργασίας που έγινε για να φτιάξουμε έναν ιστότοπο κατάλληλο για τη δομή που επιθυμούν οι μηχανές αναζήτησης, με την ποιότητα περιεχομένου, τους κανόνες επισήμανσης και όλα τα πρότυπα.

Σε αυτό το άρθρο, θα συζητήσουμε το περιεχόμενο, το οποίο είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που εμπίπτουν σε αυτήν την τυπική ακεραιότητα. Έτσι, το θέμα που θέλουμε να τονίσουμε είναι το άρθρο. Στόχος μας είναι να σας καθοδηγήσουμε βήμα προς βήμα σχετικά με τον τρόπο σύνταξης ενός άρθρου που πληροί όλα τα πρότυπα SEO που ζητούνται από τις μηχανές αναζήτησης, από την αρχή έως το τέλος και ποια πρότυπα πρέπει να ακολουθούνται κατά τη διαδικασία δημιουργίας.

Εάν διαβάσετε το θέμα που έχουμε δημιουργήσει προσεκτικά, θα λάβετε την απάντηση στο ερώτημα του πώς να γράψετε ένα συμβατό άρθρο SEO, καθώς και θα μπορείτε να γράψετε ένα άρθρο συμβατό με SEO.

Πώς να γράψετε ένα άρθρο συμβατό με SEO βήμα προς βήμα

Ωστόσο, φυσικά, μια άλλη σημαντική λεπτομέρεια πρέπει να τονιστεί εδώ. Αυτή η λεπτομέρεια είναι η τέχνη της σύνταξης άρθρων με ουσιαστική και σωστή ακεραιότητα του θέματος. Η δημιουργία ποιοτικών άρθρων είναι πραγματικά τέχνη. Πρέπει να διαβάσετε πολλά, να ερευνήσετε πολλά για να εφαρμόσετε αυτήν την τέχνη σωστά. Θα πρέπει να είστε σε θέση να αξιολογήσετε το άρθρο που γράφετε από τα μάτια των άλλων και να βεβαιωθείτε ότι παρέχετε στον αναγνώστη τις ικανοποιητικές πληροφορίες που θέλει στο θέμα που δημιουργείτε.

Σε αυτό το στάδιο, μην ξεχνάτε ότι μπορείτε να γράψετε ένα πολύ καλό και ουσιαστικό άρθρο. Αλλά η συγγραφή άρθρων συμβατών με SEO είναι ένα πράγμα και μια άλλη τέχνη. Εάν το γράψιμο είναι μια ευχάριστη αναζήτηση για εσάς, τότε μπορούμε τώρα να ακολουθήσουμε το άρθρο μας Πώς να γράψετε ένα συμβατό άρθρο βήμα προς βήμα SEO Έτσι θα μπορείτε να δημιουργήσετε πιο επαγγελματικά άρθρα. Θα είστε σε θέση να είστε διαχειριστής ενός ιστότοπου ποιότητας με το περιεχόμενο που δημιουργείτε σύμφωνα με τα πρότυπα ποιότητας και SEO.

Η λέξη-κλειδί πρέπει να είναι στον τίτλο του άρθρου

Το πρώτο βήμα του άρθρου μας Συμβατό με SEO είναι να επιλέξετε τη λέξη-κλειδί ως τίτλο ή να συμπεριλάβετε ολόκληρη τη λέξη-κλειδί στον τίτλο. Για παράδειγμα, εάν η λέξη-κλειδί σας είναι τα οφέλη του σταφυλιού, εάν θέλετε να αυξήσετε τις μηχανές αναζήτησης με αυτήν τη λέξη, ο τίτλος του άρθρου σας πρέπει να είναι κυριολεκτικά μόνο τα οφέλη του σταφυλιού ή ποια είναι τα οφέλη του σταφυλιού. Επίσης, ο τίτλος του άρθρου σας πρέπει να έχει μορφή H1 και μέγιστο μήκος 70 χαρακτήρων. Οι μεγαλύτεροι τίτλοι μπορούν να αξιολογηθούν αρνητικά από τις μηχανές αναζήτησης.

Το άρθρο σας πρέπει να είναι εντελώς πρωτότυπο και ουσιαστικό

Εάν έχετε επιλέξει τον τίτλο συμπεριλαμβανομένης της λέξης-κλειδιού επαγγελματικά, μπορείτε τώρα να δημιουργήσετε το SEO Συμβατό άρθρο. Το άρθρο σας πρέπει να είναι εντελώς πρωτότυπο, ουσιαστικό και να δίνει στον αναγνώστη τις πληροφορίες που θέλει σχετικά με το θέμα που γράφετε. Αυτός είναι ακριβώς ο στόχος σας.

Ταυτόχρονα, το περιεχόμενο του άρθρου σας πρέπει να είναι σε μορφή H2. Πρέπει να ακολουθήσετε αυτόν τον κανόνα επισήμανσης με φθίνουσα σειρά. Πρέπει να είστε προσεκτικοί ότι οι προτάσεις σας δεν είναι πολύ μεγάλες και ότι κάθε πρόταση περιέχει ουσιαστικές και σαφείς δηλώσεις.

Για παράδειγμα, ξεκινήσατε να γράφετε με τον τίτλο Οφέλη του Σταφυλιού. Η εισαγωγή στο πρώτο εδάφιο θα ήταν απολύτως κατάλληλη. «Το σταφύλι είναι ένα πολύ χρήσιμο φρούτο που λατρεύουν πολλοί άνθρωποι. Είναι ξεχωριστό για τη θερινή περίοδο…. «Εάν παρατηρήσετε, υπάρχουν δύο σύντομες προτάσεις στην πρώτη μας παράγραφο. Και τα δύο είναι σαφή και νόημα. Πρέπει να γράψετε αυτόν τον τρόπο.

Οι παράγραφοι σας πρέπει να έχουν το πολύ 5 γραμμές. Θα πρέπει να έχει 5 γραμμές. Μπορείτε να συνεχίσετε μετά από κάθε 5 γραμμές σε μια άλλη παράγραφο. Αλλά δεν πρέπει να μεταβείτε σε άλλη παράγραφο χωρίς να τερματίσετε την τελευταία πρόταση της παραγράφου με τελεία.

Πρέπει να χρησιμοποιήσετε σημαντικούς υπότιτλους που θα αναλύονται λεπτομερώς

Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία στα Συμβατά Άρθρα SEO είναι οι υπότιτλοι. Απαιτούνται υπότιτλοι ως προς το θέμα, που σημαίνει ακεραιότητα και επεξηγηματικό. Είναι πολύ σημαντικό για τον αναγνώστη καθώς δίνει την εντύπωση ότι διαβάζει ποιοτικό περιεχόμενο. Η εντύπωση ποιοτικού περιεχομένου σημαίνει ότι ο αναγνώστης ξοδεύει περισσότερο χρόνο στον ιστότοπό σας.

Αυτό το κριτήριο είναι ένα από τα σημαντικά πρότυπα των μηχανών αναζήτησης. Οι υπότιτλοι που θα δημιουργήσετε σε μορφή H3 δεν θα πρέπει να αποσπούν την προσοχή του θέματος, αλλά πρέπει να έχουν ακεραιότητα νοήματος, όπως τα μέρη εισαγωγής και ολοκλήρωσης μιας έκθεσης. Ας συνεχίσουμε με το παραπάνω παράδειγμα του Σταφυλιού. Έχετε προσθέσει έναν υπότιτλο σε ένα συγκεκριμένο μέρος του περιεχομένου σας.

Για παράδειγμα, έχετε δημιουργήσει έναν υπότιτλο που ονομάζεται Οφέλη σταφυλιών στους πνεύμονες. Έτσι, αρχίσατε να εξηγείτε τα οφέλη των σταφυλιών σε διαφορετικές περιοχές αναλύοντας το θέμα στην εισαγωγή, δηλαδή στο μεταγενέστερο στάδιο του άρθρου σας. Αυτή θα είναι επαγγελματική συμπεριφορά. Έτσι, το περιεχόμενό σας θα είναι εντελώς φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης.

Επιπλέον, καθώς ο αναγνώστης σας πηγαίνει βαθύτερα στο θέμα, αφιερώνει περισσότερο χρόνο στον ιστότοπό σας με τη χαρά να βρει τις πληροφορίες που ψάχνει με τον πιο λεπτομερή τρόπο. Φυσικά, όλοι αυτοί οι παράγοντες θα κάνουν τον ιστότοπό σας να αυξάνεται συνεχώς στις λίστες.

Η λέξη-κλειδί σας πρέπει να περιλαμβάνεται στο περιεχόμενο του άρθρου

Πρέπει να είστε προσεκτικοί ότι η λέξη-κλειδί σας χρησιμοποιείται στο περιεχόμενο του άρθρου σας με ισορροπημένο τρόπο. Τουλάχιστον 3 έως 5 φορές, όλες οι λέξεις-κλειδιά σας πρέπει να αναφέρονται στο περιεχόμενό σας. Ας συνεχίσουμε με το παραπάνω παράδειγμα. Στο περιεχόμενο του άρθρου σας με τίτλο Οφέλη από σταφύλι, για παράδειγμα, “… .. Τα οφέλη του σταφυλιού δεν περιορίζονται σε αυτό φυσικά ………. Θα είναι πολύ επαγγελματική συμπεριφορά για να συνεχίσετε με σημαντικές προτάσεις σε διαφορετικές παραλλαγές.

Πιστεύουμε ότι αυτό που θέλουμε να εξηγήσουμε εδώ είναι κατανοητό. Εάν προσέχετε «…. Οφέλη του σταφυλιού Φυσικά δεν περιορίζεται σε αυτό…. «Η λέξη-κλειδί χρησιμοποιείται στη δοκιμαστική πρόταση. Ταυτόχρονα, η πρόταση είναι πολύ σημαντική και δίνει την εντύπωση ότι θα συνεχιστεί. Διαφορετικοί συνδυασμοί μπορούν να χρησιμοποιηθούν με τον ίδιο τρόπο σε άλλες παραγράφους.

Για παράδειγμα, στις ακόλουθες γραμμές “… Έρευνες για τα οφέλη του σταφυλιού ….” Μπορείτε να συνεχίσετε το άρθρο σας με διαφορετικούς συνδυασμούς που μπορείτε να καθορίσετε από το μυαλό σας και να χρησιμοποιήσετε τη λέξη-κλειδί σας επιδέξια.

Επιλογή εικόνας και συμμόρφωση με λέξεις-κλειδιά

Πρέπει να εμπλουτίσετε το γράψιμό σας χρησιμοποιώντας οπτικά. Πρέπει να επιλέξετε σωστά την επιλεγμένη εικόνα στο WordPress και να χρησιμοποιήσετε το όνομα της εικόνας με τον τίτλο του άρθρου σας. Συνεχίζοντας με το παράδειγμα που έχουμε δώσει, θα πρέπει να προσθέσετε το εμφανές όνομά του ως “οφέλη του uzum” χωρίς να χρησιμοποιήσετε τουρκικούς χαρακτήρες.

Θα πρέπει να προσέχετε να χρησιμοποιήσετε μία ή δύο σχετικές εικόνες στο άρθρο σας. Πρέπει να προσέξετε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις εικόνες υπό διακρίσεις. Συνεχίζοντας με το παράδειγμα των σταφυλιών, μπορείτε να καλλιεργήσετε το γράψιμό σας χρησιμοποιώντας οπτικά ονόματα, όπως “οφέλη από λευκά σταφύλια, οφέλη από μαύρα σταφύλια”, ενώ ονομάζετε τα γραφικά που θα χρησιμοποιήσετε εκτός από τα οφέλη των λευκών και των μαύρων σταφυλιών.

Πρέπει να δώσετε σύνδεσμο στη λέξη-κλειδί σας

Χρησιμοποιείτε τη λέξη-κλειδί σας στο άρθρο σας με ισορροπημένο τρόπο και με σημαντικές προτάσεις. Είναι όμορφο. Θα πρέπει επίσης να συνδέσετε τη λέξη-κλειδί σας και να προσθέσετε url. Μπορείτε να συνδέσετε τη διεύθυνση URL ενός διαφορετικού ιστότοπου με τη λέξη-κλειδί σας, καθώς και τη σύνδεση με τη σελίδα όπου το άρθρο χρησιμοποιείτε τη λέξη-κλειδί σας.

Εάν θέλετε οι μηχανές αναζήτησης να ευρετηριάσουν και να καταχωρίσουν τον ιστότοπό σας στη λέξη-κλειδί σας, η προτίμησή σας θα είναι έτσι.

Πρέπει να χρησιμοποιήσετε το Google Latent Semantic Indexing

Το ελληνικό ισοδύναμο της Latent Semantic Indexing είναι Κρυφή Σημασιολογική Ευρετηρίαση. Αυτό είναι ένα γενικό χαρακτηριστικό της μηχανής αναζήτησης. Ας εξηγήσουμε με ένα σύντομο παράδειγμα. Εάν αναζητήσετε τη λέξη Οφέλη του σταφυλιού στο Google ή στη μηχανή αναζήτησης Bing, θα δείτε ότι εμφανίζεται στο κάτω μέρος των αποτελεσμάτων αναζήτησης, επίσης με άλλες λέξεις που αποτελούνται από διαφορετικές παραλλαγές της λέξης-κλειδιού σας.

Για παράδειγμα, οφέλη από μαύρο σταφύλι, οφέλη από λευκό σταφύλι, οφέλη από πράσινο σταφύλι κ.λπ. Αυτή είναι επίσης μια πρόταση από τη μηχανή αναζήτησης. Είναι μια πολύ σημαντική συμβουλή. Σας δείχνει ότι η λέξη-κλειδί σας αναζητείται επίσης για αυτές τις λέξεις. Θα πρέπει να λάβετε υπόψη αυτήν την πρόταση και να την χρησιμοποιήσετε επαγγελματικά στις προτεινόμενες λέξεις στο περιεχόμενό σας.

Ας συνεχίσουμε με τα οφέλη του σταφυλιού. Για παράδειγμα, ένας από τους υπότιτλους σας θα μπορούσε να είναι οφέλη μαύρων σταφυλιών. Έτσι, θα έχετε πιάσει τη σχετική λέξη πρότασης που προσφέρει η μηχανή αναζήτησης και τη χρησιμοποιείτε αποτελεσματικά στο άρθρο σας. Θα λατρέψετε ένα άρθρο από τις μηχανές αναζήτησης, επειδή έχετε λάβει υπόψη την πρότασή του και τηρήσατε τα πρότυπα του.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Εργαλείο λέξεων-κλειδιών Adwords για να βρείτε προτεινόμενες λέξεις που είναι ισοδύναμες με τη λέξη-κλειδί σας ως Latent Semantic Indexing. Υπάρχουν όμως διαφορετικές μέθοδοι. Μπορείτε επίσης να εντοπίσετε διαφορετικές παραλλαγές της λέξης-κλειδιού σας πραγματοποιώντας απευθείας αναζήτηση στη μηχανή αναζήτησης. Όπως αναφέραμε παραπάνω, στο τέλος των καταχωρίσεων, ή όπως στο Bing, θα δείτε προτάσεις ισοδύναμες με τη λέξη-κλειδί σας, η μια κάτω από την άλλη.

Πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Προσπαθήσαμε να συμπεριλάβουμε τα κόλπα της προετοιμασίας του άρθρου στο άρθρο μας. Οι μηχανές αναζήτησης ενδιαφέρονται για την ποιότητα του άρθρου σας καθώς και για την ταχύτητα ανοίγματος του ιστότοπου Θα πρέπει να δώσετε προσοχή στις διαστάσεις των εικόνων που θα χρησιμοποιήσετε κατά τη δημιουργία του άρθρου σας. Η προετοιμασία των άρθρων σας σύμφωνα με τους αρχικούς και καθορισμένους κανόνες θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε επισκεψιμότητα επισκεπτών.