Τι είναι το G Suite και τι κάνει; | Grafiman
Τι είναι το G Suite και τι κάνει;

Τι είναι το G Suite και τι κάνει;

Ψάχνετε για μια από τις πιο πλούσιες σε χαρακτηριστικά και φιλικές προς το χρήστη λύσεις στο Διαδίκτυο που συνδυάζει email, αποθήκευση cloud, λογισμικό παραγωγικότητας, ημερολόγια και άλλα; Με το G Suite, την απάντηση της Google σε διάφορα προβλήματα παραγωγικότητας, μπορείτε να επιλύσετε αυτές τις ανάγκες με ένα μόνο κλικ. Τι είναι το G Suite και τι κάνει; Τόσο λειτουργικό όσο και πρακτικό, το Google Suite είναι μια σουίτα εφαρμογών που έχει σχεδιαστεί από την Google για επιχειρήσεις και υπαλλήλους. Όταν εγγραφείτε για λογαριασμό Google Suite, προσφέρει πρόσβαση στο Gmail στον προτιμώμενο τομέα σας και 30 GB αποθηκευτικού χώρου Google Drive ανά χρήστη. Με έναν λογαριασμό G Suite, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε πολλές ισχυρές εφαρμογές Google. Όλες οι εφαρμογές είναι διαθέσιμες σε κινητά τηλέφωνα και tablet (iOS ή Android), καθώς και σε υπολογιστές με Windows, Mac ή Linux. Μπορείτε να ξεκινήσετε να το χρησιμοποιείτε με ένα μόνο κλικ λέγοντας “Λήψη G Suite”. Το Google Suite είναι ένα λειτουργικό και πολύτιμο εργαλείο για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Όταν θεωρείται συνολικά, το Google Suite συγκεντρώνει όλα τα είδη εφαρμογών που ενδέχεται να χρειάζονται οι εργαζόμενοι και οι επιχειρήσεις. Αυτός ο λογαριασμός, ο οποίος αποκτάται με την πληρωμή ενός μικρού ποσού για πρώτη φορά για κάθε εργαζόμενο, είναι ένα κανάλι που θα συνδέει όλα τα τμήματα και τις κινήσεις εντός της εταιρείας. Χάρη στο G Suite, το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για εταιρικούς σκοπούς, μπορείτε να λάβετε ένα όνομα διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ειδικά για την επιχείρησή σας, το οποίο παρέχει μια πιο επαγγελματική στάση για εσάς. Ένα άλλο από τα πιο σημαντικά οφέλη για την επιχείρησή σας είναι ότι περισσότερα από ένα άτομα μπορούν να εργαστούν στο ίδιο έγγραφο. Είναι επίσης δυνατό να δείτε τις αλλαγές που έγιναν από τους υπαλλήλους. Ποια είναι λοιπόν η διαφορά μεταξύ της δωρεάν έκδοσης των εφαρμογών Google και της έκδοσης Google Suite; Η διαφορά με την έκδοση G Suite είναι ότι διαθέτει δυνατότητες που θα σας βοηθήσουν να συνεργαστείτε με υπαλλήλους της εταιρείας σας. Αυτές οι λειτουργίες γενικά δεν είναι διαθέσιμες στη δωρεάν έκδοση των εφαρμογών Google. Για παράδειγμα, η δωρεάν έκδοση του Google Drive έχει 15 GB αποθηκευτικού χώρου, ενώ η έκδοση του Google Suite έχει 30 GB αποθηκευτικού χώρου για όλους. Ενώ μπορείτε να εργαστείτε με ένα μόνο ημερολόγιο στην εφαρμογή δωρεάν ημερολογίου, με το G Suite μπορείτε να δημιουργήσετε και να χρησιμοποιήσετε διαφορετικά ημερολόγια για διαφορετικούς σκοπούς. Εν ολίγοις, το G Suite είναι ιδιαίτερα κατάλληλο για επιχειρήσεις και μπορεί να θεωρηθεί απαραίτητος βοηθός για να διευκολύνει την εργασία σας.   Gmail Σε τι αποτελείται το G Suite; Όταν αρχίσετε να χρησιμοποιείτε λογαριασμό G Suite, θα έχουμε πρόσβαση σε πολλές εφαρμογές. Αυτές οι εφαρμογές στις οποίες έχετε πρόσβαση είναι: Ημερολόγιο, Έγγραφα, Φύλλα, Παρουσιάσεις, Φόρμες, Ιστότοποι και Hangouts. Το Google Suite σας προσφέρει επαγγελματικό email, διαδικτυακό χώρο αποθήκευσης, κοινόχρηστα ημερολόγια, βιντεοσκέψεις και άλλα. Οι Εφαρμογές Google καθιστούν τη συνεργασία απλή και πολύ πιο αποτελεσματική. Θα έχετε τη δυνατότητα να μοιράζεστε υπολογιστικά φύλλα και έγγραφα, να δημιουργείτε διασκέψεις βίντεο με το Hangouts και να χρησιμοποιείτε άμεσα μηνύματα. Μπορείτε επίσης να μοιραστείτε ημερολόγια με άλλους, διευκολύνοντας τον προγραμματισμό συναντήσεων. Μπορείτε να κάνετε κλικ στο μενού στην επάνω δεξιά γωνία του λογαριασμού σας Google για πρόσβαση σε αυτές τις εφαρμογές. Εάν πρέπει να εξετάσετε λεπτομερώς τις εφαρμογές, μπορείτε να επωφεληθείτε από τη χρήση του G Suite. Το Gmail είναι λογισμικό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Google Suite. Με μια συνδρομή λογαριασμού στο G Suite, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε 30 GB αποθηκευτικού χώρου, μια διεύθυνση email με όνομα ιδιωτικής εταιρείας και συμβατές προσθήκες διαθέσιμες μέσω του Suite Marketplace. Το Google Drive είναι μια πλατφόρμα αποθήκευσης. Σας επιτρέπει να βλέπετε διάφορες μορφές αρχείων, ώστε να μην χρειάζεται να κάνετε λήψη πρόσθετου λογισμικού στις συσκευές σας. Έγγραφα, φύλλα και διαφάνειες Google. Πρόκειται για προγράμματα λειτουργικού συστήματος, υπολογιστικού φύλλου και παρουσίασης, αντίστοιχα, τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε με λογαριασμό Google Suite. Αυτά τα προγράμματα αποθηκεύουν αυτόματα τις αλλαγές και παρακολουθούν το ιστορικό αναθεωρήσεων. Οι Φόρμες Google είναι ένα εργαλείο έρευνας. Για τη συλλογή δεδομένων μέσω φορμών, οι χρήστες μπορούν να προσαρμόσουν έρευνες ή δοκιμές, να στείλουν τη διεύθυνση URL στους ερωτηθέντες και να ελέγξουν τα δεδομένα. Το Ημερολόγιο Google συνεργάζεται με το Gmail για τη διαχείριση προγραμμάτων, συναντήσεων, συσκέψεων και εργασιών. Με ημερολόγια, μπορείτε να κάνετε έξυπνα σχέδια και να δείτε τις εταιρικές εκδηλώσεις των πελατών σας. Οι Ιστότοποι Google είναι ένας δημιουργός ιστότοπων. Με αυτήν την εφαρμογή, μπορείτε να σχεδιάσετε τον δικό σας ιστότοπο χωρίς δεξιότητες κωδικοποίησης. Το Google Hangouts είναι ένα εργαλείο επικοινωνίας και ανταλλαγής μηνυμάτων. Υποστηρίζει συνομιλία με φωνή και βίντεο έως και 25 άτομα και μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί από κινητές συσκευές. Διατίθεται απρόσκοπτη ενσωμάτωση με το ημερολόγιο, κοινή χρήση οθόνης για τους συμμετέχοντες, αυτόματη εστίαση και έξυπνη σίγαση. Τέλος, το Google Keep είναι ένα εργαλείο λήψης σημειώσεων του Google Suite. Διατήρηση; Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία, επεξεργασία και κοινή χρήση σημειώσεων, λιστών, εικόνων και φωνητικών σημειώσεων σε πολλές συσκευές. Εάν θέλετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν την εφαρμογή στην εφαρμογή για κινητά. Πώς ένας λογαριασμός Google Suite “Τι είναι ο λογαριασμός G Suite;” Αφού απαντήσετε στην ερώτηση, είναι καιρός να ανοίξετε έναν λογαριασμό G Suite και αυτή η διαδικασία είναι πολύ εύκολη και πρακτική. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να μεταβείτε στην αρχική σελίδα του Google Suite και να κάνετε κλικ στην επιλογή σύνδεσης της σουίτας Google. Εάν εγγραφείτε ως επιχείρηση, πρέπει να εισαγάγετε το όνομα της εταιρείας σας και να υποδείξετε πόσους υπαλλήλους έχετε. Μπορείτε να αλλάξετε αυτόν τον αριθμό καθώς μεγαλώνει η ομάδα σας. Στη συνέχεια, εισαγάγετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας (ή το όνομα διαχειριστή του G Suite). Η Google θα στείλει μια επιβεβαίωση στη διεύθυνση email που έχετε προσθέσει εδώ, οπότε βεβαιωθείτε ότι είναι προσβάσιμη. Στο επόμενο βήμα, θα ερωτηθείτε εάν η εταιρεία σας διαθέτει όνομα τομέα, εάν ναι, εισαγάγετε το, αλλά εάν όχι, θα πρέπει να αγοράσετε ένα νέο. Στη συνέχεια, εισαγάγετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας στη σελίδα που ανοίγει. Το τελευταίο βήμα είναι να επιλέξετε έναν κωδικό πρόσβασης και ένα όνομα χρήστη για τον εαυτό σας. Στη συνέχεια, προσπαθήστε να συνδεθείτε με αυτά τα διαπιστευτήρια με έναν λογαριασμό G Suite. Αφού εγκριθεί η καταχώρισή σας, μπορείτε να δείτε την ανάλυση τιμών του Google Suite. Θα σας ζητηθεί επίσης να ελέγξετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας και να εισαγάγετε τον τρόπο πληρωμής σας. Υπάρχουν ορισμένες εκδόσεις του Google Suite που μπορείτε να επιλέξετε σύμφωνα με τις επιθυμίες σας. Αυτές οι εκδόσεις προσφέρουν επίσης διαφορετικές δυνατότητες. Προκειμένου να βεβαιωθείτε ποια από αυτές τις εκδόσεις θέλετε να έχετε και να αποκτήσετε την εμπειρία, παρέχεται μια πολύ χρήσιμη δοκιμή 14 ημερών του Google Suite. Πώς να συνδεθείτε στο Google Suite; Η σύνδεση στο G Suite είναι εύκολη. Αρχικά, στην αρχική σελίδα, εισαγάγετε την πλήρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού σας στο Google Suite και κάντε κλικ στην επιλογή Σύνδεση. Αφού κάνετε κλικ, θα ανακατευθυνθείτε ξανά στο GQueues και τελικά θα προσπαθήσετε να συνδεθείτε με έναν λογαριασμό Google Suite. Αυτό πρέπει να κάνετε. Είναι επίσης σημαντικό να γνωρίζετε πώς να διαχειρίζεστε τον λογαριασμό σας στο Google Suite. Αφού συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Google Suite, θα μεταφερθείτε στον πίνακα διαχείρισης του G Suite και μπορείτε να διαχειριστείτε τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας από εκεί. Στην ενότητα “Χρήστες”, μπορείτε να προσθέσετε νέα άτομα στο λογαριασμό σας ή να εκχωρήσετε πληροφορίες όπως τίτλος ή τμήμα στα άτομα που χρησιμοποιείτε μαζί. Η ενότητα προφίλ επιχείρησης είναι όπου ενημερώνετε τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία σας και προσαρμόζετε τον λογαριασμό σας στο Google Suite με το λογότυπο της εταιρείας σας. Από εδώ, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες διευθύνσεις URL για διάφορες υπηρεσίες του Google Suite που θέλετε για τους χρήστες σας. Μπορείτε να δείτε τις χρεώσεις του λογαριασμού σας και να διαχειριστείτε τις άδειές σας στην ενότητα χρέωσης. Επιπλέον, όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, μπορείτε να δείτε την έκδοση που έχετε επιλέξει για την επιχείρησή σας. Στην ενότητα Αναφορές, μπορείτε να παρακολουθείτε τη χρήση των υπηρεσιών και των εφαρμογών σας και τη δραστηριότητα των χρηστών. Στην ενότητα ασφαλείας, μπορείτε να διαχειριστείτε όλες τις λειτουργίες ασφαλείας για τον λογαριασμό σας. Μπορείτε να κάνετε τις επιλογές σας από αυτήν την ενότητα για να διατηρήσετε τον λογαριασμό σας στο Google Suite και τους χρήστες ασφαλείς. Τι είναι το G Suite Basic; Το Google Suite Basic είναι μία από τις εκδόσεις του G Suite. Οι δυνατότητες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε με το Google Suite Basic είναι: Gmail, Ημερολόγιο, Έγγραφα, Drive και Meet. Στην έκδοση Google Suite Basic, οι διαχειριστές μπορούν να διαχειρίζονται τους λογαριασμούς των χρηστών και τις ρυθμίσεις ασφαλείας από μια κεντρική κονσόλα. Επιπλέον, οι διαχειριστές μπορούν να διαχειρίζονται απομακρυσμένες κινητές συσκευές με το Google Suite Basic και να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες χρήσης μέσω αναφορών. Εάν τα 30 GB αποθηκευτικού χώρου που έχετε ήδη δεν επαρκούν, μπορείτε να αγοράσετε επιπλέον χώρο αποθήκευσης. Οι δυνατότητες που προσφέρει το G Suite Basic δεν είναι αρκετές για εσάς και αν θέλετε να επωφεληθείτε από περισσότερες δυνατότητες, μπορείτε να μεταβείτε στις εκδόσεις Google Suite Business ή Google Suite Enterprise.
Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *

Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;
Γράψτε μας