Αποτελεσματική τακτική SEO για μικρές επιχειρήσεις

Αποτελεσματική τακτική SEO για μικρές επιχειρήσεις
Όσο υψηλότερη είναι μια σελίδα στο Google, τόσο πιο πιθανό θα είναι το σωστό κοινό. Εάν συνδυάσουμε αυτές τις πληροφορίες με τις πληροφορίες ότι το 75% των ατόμων δεν μεταβαίνουν στη δεύτερη σελίδα του Google στα αποτελέσματα αναζήτησης. Μπορούμε να κατανοήσουμε καλύτερα γιατί μεγάλες και μικρές εταιρείες αγωνίζονται για την κατάταξη στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO). Σημαίνει τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας ώστε να εμφανίζεται συχνότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης και είναι μια εύχρηστη στρατηγική μάρκετινγκ που βελτιώνει την κατάταξη μιας επιχείρησης στις μηχανές αναζήτησης και παρέχει μακροπρόθεσμες αποδόσεις. Χωρίς σωστή δουλειά SEO, μπορεί να είναι δύσκολο για τις μικρές επιχειρήσεις να κατατάσσονται σε αυτήν την πολύ δημοφιλή πρώτη σελίδα. Ωστόσο, μπορείτε να επωφεληθείτε από την επισκεψιμότητα που αυξάνει τις πωλήσεις με τα σωστά βήματα.

Γιατί να επενδύσετε στο SEO;

Λόγω της φθηνότερης από τις διαφημίσεις και της φήμης της υψηλής οργανικής κατάταξης αναζήτησης, SEO? Είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ, όπου είναι πιο λογικό να διαθέτουμε χρόνο και πόρους. SEO; Μια ευκαιρία να παρατηρηθεί ότι μπορεί να εφαρμοστεί εύκολα με χαμηλό κόστος από μικρές επιχειρήσεις που θέλουν να αυξήσουν την προβολή τους και να βελτιώσουν την κυκλοφορία τους. Δεδομένου ότι οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις δεν βλέπουν άμεσα αποτελέσματα, μπορούν να δώσουν προτεραιότητα σε επιλογές διαφήμισης που προσφέρουν ελκυστικές δυνατότητες, όπως στόχευση κοινού σε μηχανές αναζήτησης και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αντί εργασίας SEO. Ωστόσο, το SparkToro στοχεύει να γνωρίσει το κοινό-στόχο σας. Υπογραμμίζει ότι τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης έχουν περίπου 20 φορές περισσότερη επισκεψιμότητα από τις διαφημίσεις της ΔΕΗ. Όπως γνωρίζετε, οι κορυφαίες βαθμολογίες στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης δίνονται σε έναν ιστότοπο της Google. δείχνει ότι το εκτιμάτε αρκετά για να το κατατάξετε ως “πιο χρήσιμο” για ένα συγκεκριμένο ερώτημα. Με άλλα λόγια, οι υψηλές τάξεις αποτελούν επίσης σημαντικό δείκτη ότι μια επιχείρηση είναι αυταρχική στον τομέα της.

Εύκολη εφαρμογή, αποτελεσματική τακτική SEO

Φυσικά, δεν είναι μυστικό ότι η Google επιθυμεί να ενημερώσει τον αλγόριθμο SEO της. Εάν το επιθυμούν, μπορούν να κάνουν περισσότερες από 500 αλλαγές σε ένα χρόνο, οπότε η προσοχή στις προσπάθειες SEO θα αποτρέψει το περιεχόμενό σας από αόρατο. Δεν χρειάζεται να είστε ειδικός μάρκετινγκ ή προγραμματιστής ιστότοπου για να μάθετε SEO. Οι αποτελεσματικές τακτικές SEO που δεν μπορούμε να πούμε δύσκολο να μάθουν και να εφαρμόσουν θα αυξήσουν την επιτυχία της εταιρείας σας:

1- Έρευνα λέξεων-κλειδιών και προσδιορισμός λέξεων-κλειδιών στόχου

Η έρευνα με λέξεις-κλειδιά σάς επιτρέπει να κατανοήσετε τι αναζητούν οι ερευνητές και να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας ώστε να εμφανίζεται ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι η διαδικασία έρευνας και εντοπισμού λέξεων και φράσεων που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές για να αναζητήσουν ένα συγκεκριμένο θέμα, σύμφωνα με τον Moz, μια διάσημη εταιρεία SEO. Για έρευνα λέξεων-κλειδιών, μπορείτε να δείτε τους όρους για τους οποίους κατατάσσονται οι ανταγωνιστές σας πληκτρολογώντας όρους Google για την επιχείρησή σας. Αυτές είναι λέξεις-κλειδιά που θα επιτρέψουν στους δυνητικούς πελάτες σας να επικοινωνήσουν μαζί σας, τα προϊόντα σας. Συνιστάται να χρησιμοποιείτε δωρεάν εργαλεία όπως το Google Ads για να μάθετε ποιες λέξεις-κλειδιά έχουν μεγάλο όγκο αναζήτησης και ποιο επίπεδο ανταγωνισμού. Μόλις αποφασίσετε τους όρους στόχευσης, θα πρέπει να συμπεριλάβετε αυτές τις λέξεις-κλειδιά στις ακόλουθες ενότητες στον ιστότοπό σας:
  • Στους τίτλους, τις ετικέτες τίτλου που λένε στις μηχανές αναζήτησης σχετικά με τον ιστότοπό σας,
  • Διευθύνσεις URL που δείχνουν στις μηχανές αναζήτησης πώς να περιηγηθείτε στον ιστότοπό σας,
  • Υπο κείμενο των εικόνων σας,
  • Μετα-περιγραφές που εξηγούν το θέμα του περιεχομένου σας σε χρήστες που αναζητούν.
Πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι η επωνυμία σας κατέχει την πρώτη σελίδα του Google, οπότε όταν οι χρήστες αναζητούν την επωνυμία σας στο Google, θα πρέπει να βρουν τον ιστότοπό σας στην κορυφή, τα προφίλ κοινωνικών μέσων και τα θετικά σχόλιά σας από κάτω.

2- Βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης

Η δωρεάν υπηρεσία της Google, το Google My Business, που διευκολύνει την εμφάνιση της επιχείρησής σας στα αποτελέσματα αναζήτησης και στους Χάρτες Google. Δείχνει την τοποθεσία, τη διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου της εταιρείας σας, τον σύνδεσμο προς τον ιστότοπό σας, τις φωτογραφίες της επιχείρησής σας, τις ώρες λειτουργίας και τα σχόλια σχετικά με την εταιρεία σας, καθώς και τα αποτελέσματα αναζήτησης για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τα δεδομένα στο προφίλ σας στο Google My Business είναι ενημερωμένα και πλήρη, επαληθεύστε την τοποθεσία σας, ελέγξτε και απαντήστε σε κριτικές της Google. Το να αφιερώσετε χρόνο για να απαντήσετε σε κακές κριτικές μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικό από το να τους αγνοήσετε. Αυτό σημαίνει ότι φροντίζετε να αλληλεπιδράτε με το κοινό-στόχο σας και δίνετε στην εταιρεία σας την ευκαιρία να κάνει μια δήλωση που μπορεί να αναδείξει την ποιότητά της. Η Google καθορίζει την τοπική κατάταξη με βάση τη συνάφεια μιας εταιρείας με τη λέξη που αναζητήθηκε, την απόσταση από τον ερευνητή και τον αυταρχισμό στον τομέα. Συνιστάται οι μικρές επιχειρήσεις να βελτιώσουν την τοπική κατάταξή τους με το Google My Business, επειδή τα αποτελέσματα αναζήτησης Google διαφέρουν ανάλογα με την τοποθεσία, ώστε οι πελάτες να μπορούν να βρουν την πλησιέστερη πηγή για το προϊόν ή την υπηρεσία που αναζητούν. Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι το 56% των ατόμων που βλέπουν εταιρείες που έχουν καταχωριστεί στο Google My Business κάνουν κλικ στον σύνδεσμο του ιστότοπου και το 24% αναζητά απευθείας την επιχείρηση. Αυτή είναι πραγματικά μια μεγάλη και κομψή ευκαιρία για επιχειρήσεις που θέλουν να επιβιώσουν και να ευδοκιμήσουν παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες.

3- Συμμόρφωση για κινητά

Οι αναζητήσεις για κινητά αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ήμισυ της επισκεψιμότητας αναζήτησης Google. Ένας ιστότοπος που είναι φιλικός προς κινητά σημαίνει ότι προσφέρει καλύτερη εμπειρία χρήστη. Αναζήτηση και Google; Εκτιμά καλά καλά δομημένους ιστότοπους που παρέχουν ακριβείς πληροφορίες γρήγορα, έτσι οι μικρές επιχειρήσεις πρέπει να επενδύουν σε ιστότοπους που είναι γρήγοροι και φιλικοί προς κινητά.

4- Πολύτιμο περιεχόμενο

Συνιστάται οι μικρές επιχειρήσεις να προσθέσουν ένα blog υψηλής ποιότητας, χρήσιμου περιεχομένου στον ιστότοπο της εταιρείας για να βελτιώσουν το SEO τους. Ωστόσο, αντί να δημοσιεύονται γενικές ανακοινώσεις προϊόντων, πρέπει να δημιουργείται περιεχόμενο που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες ή τις προκλήσεις του πελάτη. Βοηθώντας έναν δυνητικό πελάτη να λύσει το πρόβλημά του χωρίς να αγοράσει ένα προϊόν από εσάς, μπορείτε να αντιληφθείτε ως αρχή τόσο από την Google όσο και από το κοινό-στόχο σας. Ορισμένοι εμπειρογνώμονες τονίζουν ότι ακόμη και η ύπαρξη μερικών σελίδων με ισχυρό περιεχόμενο για SEO θα είναι αρκετή για τις περισσότερες μικρές επιχειρήσεις και μπορεί να είναι χρήσιμο για τους υπαλλήλους των επιχειρήσεων να συνεισφέρουν την εμπειρία τους αντί για επαγγελματίες συγγραφείς.

5- Backlink

Η απόκτηση ενός ιστότοπου για τη λήψη εξωτερικών συνδέσμων είναι μία από τις βασικές αρχές του αποτελεσματικού SEO. Λίγες από τις μικρές επιχειρήσεις χρειάζονται χρόνο για να δημιουργήσουν ποιοτικούς εξωτερικούς συνδέσμους προς τους ιστότοπούς τους, αλλά μηχανές αναζήτησης. αποδέχεται συνδέσμους προς έναν ιστότοπο από ιστότοπους ποιότητας ως επιβεβαίωση του περιεχομένου αυτού του ιστότοπου. Αν και υπάρχουν πολύπλοκες τακτικές για τη δημιουργία μιας δομής backlink, μπορείτε να αρχίσετε να εφαρμόζετε τις πιο κοινές απλές τεχνικές:
  • Μπορείτε να προσφέρετε επιστολές αναφοράς για τα προϊόντα σας στους τακτικούς επιχειρηματικούς σας συνεργάτες ή στους πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας.
  • Το μοναδικό και υψηλής ποιότητας περιεχόμενο είναι περιεχόμενο που είναι πιθανό να κοινοποιηθεί και η σύνδεση με τις αναρτήσεις των bloggers από τις αρχές είναι ανεκτίμητη για την εμπιστοσύνη, τη φήμη και τις δυνατότητες κατάταξης.
  • Χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το BuzzSumo, το Ahrefs Content Explorer ή το Mention, μπορείτε να βρείτε περιεχόμενο που αναφέρει την επωνυμία, το προϊόν ή την υπηρεσία σας, αλλά δεν συνδέεται με τον ιστότοπό σας. Μετά από αυτό, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να στείλετε ένα κατάλληλο e-mail και να τους ζητήσετε να προσθέσουν έναν σύνδεσμο.
  • Μεταβαίνοντας σε δημοσιογράφους και ιστότοπους ειδήσεων, μπορείτε να επιτρέψετε στον ιδρυτή, διευθυντή ή διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας σας να δημοσιεύσει ένα περιεχόμενο ειδήσεων που παρουσιάζει τις απόψεις και τις απόψεις του για ένα συγκεκριμένο θέμα και φυσικά περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπό σας. Όσοι προτιμούν να ξεχωρίζουν υποστηρίζοντας τέτοιο περιεχόμενο με ένα διαφημιστικό βίντεο που εξηγεί εν συντομία πώς μπορεί να προσθέσει αξία στο κοινό-στόχο του αυξάνεται μέρα με τη μέρα. Αυτή η μέθοδος λειτουργεί καλύτερα από τους συνδέσμους σε κανονικά πρότυπα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επειδή δημιουργεί μια πιο οικεία εντύπωση ότι παρέχει στους πελάτες ονόματα και πρόσωπα στο βίντεο που μπορούν να συσχετίσουν με την εταιρεία σας.
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έγκυρους ιστότοπους που δέχονται συνεντεύξεις και συγγραφείς επισκεπτών.
  • Διάφορες δραστηριότητες όπως η οργάνωση ενός τοπικού διαγωνισμού και η ανάληψη έργων κοινωνικής ευθύνης μπορούν επίσης να φέρουν ισχυρούς συνδέσμους.

6- Άλλες διακριτικές τακτικές

  • Ενδεχομένως να έχετε δυνητικούς πελάτες που προτιμούν να παρακολουθούν ένα βίντεο 1 λεπτού από ένα άρθρο 100 λέξεων. Μάρκετινγκ βίντεο που μπορεί να είναι μια μεγάλη πηγή επισκεψιμότητας. Αν και εξακολουθεί να αγνοείται από πολλές εταιρείες, έχει ισχυρές δυνατότητες SEO. Cisco; προβλέπει ότι τα βίντεο θα δημιουργήσουν το 80% της συνολικής επισκεψιμότητας έως το 2021. Η προετοιμασία βίντεο που σχετίζονται με ερωτήσεις και θέματα με υψηλό όγκο αναζήτησης, υψηλή ποιότητα ήχου και εικόνας και ενσωματωμένα στο γραπτό σας περιεχόμενο μπορεί να αλλάξει πολύ.
  • Φροντίστε για οτιδήποτε βελτιώνει την εμπειρία χρήστη στον ιστότοπό σας, από περιεχόμενο έως λειτουργικότητα. Το χρονικό διάστημα που ένας επισκέπτης μένει στον ιστότοπό σας (θεωρείται ότι είναι καλός για περισσότερα από 3 λεπτά) και η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (το ποσοστό των ατόμων που έκαναν κλικ στο αποτέλεσμα της αναζήτησής σας) αποτελούν ενδείξεις για το εάν ο ιστότοπός σας είναι επαρκής για την εμπειρία των χρηστών.
  • Τα κουμπιά κοινωνικής δικτύωσης και τα γραφήματα με συμβουλές με δυνατότητα δράσης που προστίθενται σε αναρτήσεις ιστολογίου μπορούν να βοηθήσουν τα προσεκτικά προετοιμασμένα άρθρα σας να γίνουν ιογενή σε σύντομο χρονικό διάστημα αντί να περιμένουν να τα ανακαλύψετε.
  • Μία από τις τακτικές SEO που της αρέσει η Google είναι ότι το περιεχόμενο που δημοσιεύετε περιέχει λίγους ποιοτικούς και σχετικούς συνδέσμους.

Περίληψη

Ενώ μια πρωτοβουλία που μπορεί να πάρει μήνες για να αποφέρει καρπούς, το SEO, ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας, μπορεί να κάνει μια σημαντική διαφορά στην επιτυχία των μικρών επιχειρήσεων. Οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικές τεχνικές SEO, όπως στόχευση λέξεων-κλειδιών, τοπική βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, βελτιστοποίηση για κινητά, δημιουργία πολύτιμου περιεχομένου και δομή backlink. το θεωρείτε ως σημαντική και μακροπρόθεσμη επένδυση είναι το χέρι.
Σχετικά Άρθρα