Θέλω ιστοσελίδα, από πού και πώς θα ξεκινήσω;

Η ύπαρξη ενός ιστότοπου είναι απαραίτητη σε όλες τις πτυχές του σήμερα, στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού. Εάν δεν διαθέτετε ιστότοπο που να περιγράφει με ακρίβεια την επιχείρησή σας, παίζετε χωρίς να είστε ο πιο σημαντικός παίκτης στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Φυσικά, ενώ οι ανταγωνιστές σας έχουν εξαιρετικούς ιστότοπους και εξακολουθείτε να μην έχετε έναν ή δεν είστε ικανοποιημένοι με τον ιστότοπό σας, ήρθε η ώρα να κάνετε ένα νέο βήμα.

Γιατί να έχω έναν ιστότοπο;

Σήμερα, όταν το ψηφιακό κυριαρχεί σε κάθε τομέα, οι πελάτες και το κοινό-στόχο σας σίγουρα θα σας αναζητήσουν στο Διαδίκτυο. Για να εμφανίσετε μια εταιρική και αξιόπιστη εικόνα και να παρουσιάσετε πλήρως τις υπηρεσίες σας, χρειάζεστε έναν ιστότοπο.

Να θυμάστε ότι για να κάνετε επιχειρήσεις στο Διαδίκτυο, πρέπει πρώτα να προσφέρετε κάτι στο κοινό-στόχο σας. Εάν έχετε μια διεύθυνση ιστού που μπορείτε να δείξετε, μπορεί να είναι λίγο πιο εύκολο να αποδείξετε την αξιοπιστία σας. Με κανονικό περιεχόμενο ιστολογίου, μπορείτε να παρέχετε πληροφορίες στο κοινό-στόχο σας και να τα μετατρέπετε σε πιστούς οπαδούς σας.

Ο ιστότοπος είναι ένα σημαντικό βήμα όπου μπορείτε να αντικατοπτρίσετε κάθε λεπτομέρεια της επιχείρησής σας και να επικοινωνήσετε μαζί σας για τους πελάτες σας που θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί σας. Μπορείτε να μοιραστείτε άρθρα, φωτογραφίες και βίντεο σχετικά με τη βιομηχανία σας στον ιστότοπό σας, ώστε να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες από ό, τι μπορείτε να φανταστείτε ακόμη και από τις μηχανές αναζήτησης. Αφήστε την μηχανή αναζήτησης στην άκρη. Έχετε ένα κατάστημα σε έναν πολυσύχναστο δρόμο, αλλά αν μόνο αυτοί σε αυτούς τους δρόμους σας γνωρίζουν και ψωνίζετε, τότε είναι καιρός να προχωρήσετε στο 2ο στάδιο… ιστοσελίδα.

Ο ιστότοπός σας είναι η ψηφιακή σας σήμανση. Ας εξηγήσουμε εν συντομία γιατί χρειάζεστε έναν ιστότοπο σε 5 στοιχεία.

  1. Για να φαίνεστε πιο εταιρικοί. Εάν είστε ήδη εταιρική εταιρεία, για να φτάσετε εκεί που σας αξίζει,
  2. Για να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες,
  3. Να ανοίξω στο εξωτερικό,
  4. Για να πουλήσετε τα προϊόντα σας στο διαδίκτυο,
  5. Για να μεγαλώσετε και να προχωρήσετε στο στάδιο 2

Για να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτόν τον δρόμο, δίνουμε προσοχή στη σωστή λειτουργία του ιστότοπού σας, στους συνδέσμους και στην πιο αισθητική διάταξη των περιοχών που ζητάτε από εμάς. Διασφαλίζουμε ότι το πιο επιθυμητό μέρος των κουμπιών και των τμημάτων εφιστά την προσοχή.

Για να διατηρήσουμε το κοινό-στόχο στο κατάστημα, συνειδητοποιούμε τα προϊόντα και τα σχέδια που αγαπούν. Δημιουργούμε τον ιστότοπό σας με την ίδια λογική, όπως τα φυσικά καταστήματα οργανώνονται με τρόπο ευρύχωρο και οι πελάτες βρίσκουν αυτό που αναζητούν εύκολα.

Για παράδειγμα, μπορεί να θέλετε οι πελάτες σας να λαμβάνουν μια προσφορά για μια υπηρεσία. Σε αυτήν την περίπτωση, τους βοηθάμε να επικοινωνήσουν μαζί σας τοποθετώντας ένα κουμπί προσφοράς στο πιο ορατό τμήμα του ιστότοπου.

Πουκαι πώς ξεκινάω?

Το μεγαλύτερο πρόβλημα εκείνων που θέλουν να έχουν έναν ιστότοπο συνήθως πηγάζει από την αναζήτηση ή τη μη εύρεση της κατάλληλης εταιρείας ή εταιρείας σχεδιασμού ιστοσελίδων. Η εύρεση ενός επαγγελματία σχεδιαστή Ιστού δεν είναι τόσο εύκολη όσο φαίνεται. Με τον απλούστερο τρόπο, όταν πηγαίνετε στο Google και γράφετε κατασκευή ιστοσελίδων, λαμβάνονται 15.700.000 εκατομμύρια αποτελέσματα αναζήτησης, αλλά είναι ένα πλήρες μυστήριο σε ποια εταιρεία θα εμπιστευτείτε και θα συμφωνήσετε. Σε τέτοιες περιπτώσεις, είναι σαν την καλύτερη λύση να βρείτε τον κατάλληλο εμπειρογνώμονα ρωτώντας με ποια εταιρεία σχεδιασμού ιστοσελίδων συνεργάζεστε και ρωτώντας με ποια εταιρεία σχεδιασμού ιστοσελίδων συνεργάζεστε. Εάν χρησιμοποιείτε μηχανές αναζήτησης για να βρείτε έναν καλό εμπειρογνώμονα, θα ήθελα να σας ενημερώσω για τις λεπτομέρειες που πρέπει να προσέξετε πριν ξεκινήσετε.

Πώς μπορώ να βρω τον κατάλληλο επαγγελματία κατασκευής ιστοσελίδων;

Μεταβείτε στο Google και πραγματοποιήστε αναζήτηση όπως ειδικοί στο σχεδιασμό ιστοσελίδων ή εταιρείες σχεδιασμού ιστοσελίδων για να περιηγηθείτε σε μερικούς ιστότοπους και να ελέγξετε τις αναφορές.

Εάν βρείτε έναν ειδικό ή εταιρεία που σας ταιριάζει, επικοινωνήστε αμέσως με το τηλέφωνό σας.

Η καλή επικοινωνία ξεκινά πρώτα στο τηλέφωνο. Εάν η επικοινωνία σας με το άτομο με το οποίο μιλάτε πηγαίνει καλά, ρωτήστε πώς είναι η διαδικασία δημιουργίας ενός ιστότοπου;

Κάθε εταιρία σχεδιασμού ιστοσελίδων έχει διαφορετικούς τρόπους επιχειρηματικής δραστηριότητας και πληρωμής. Εάν έχετε βρει τον σωστό ειδικό ή εταιρεία σύμφωνα με τον προϋπολογισμό σας, συνεχίστε την επικοινωνία σας στο περιβάλλον ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Επειδή στις συνεντεύξεις που έγιναν μέσω τηλεφώνου ή whatsapp, οι ειδικοί συνήθως λένε ότι όλα είναι εντάξει και στη συνέχεια λένε ότι αυτό δεν είναι στη σύμβαση, δεν είναι δουλειά μου ή δεν συμφωνούμε έτσι, μπορεί να σας τονίσει.

Το γεγονός ότι όλα γράφονται και σχεδιάζονται θα δείξουν ότι εργάζεστε πειθαρχημένα και θα δημιουργήσετε μια καλύτερη σοβαρή αντίληψη από την άλλη πλευρά.

Εάν βρίσκεστε σε μια πιθανή κατάσταση σύγκρουσης, θα είστε σε πιο συμφέρουσα θέση επειδή έχετε ένα γραπτό κείμενο νόμιμα.

Τι πρέπει να προσέξω όταν δημιουργώ έναν ιστότοπο;

Ο ιστότοπος είναι ο πιο όμορφος εκπρόσωπος της μάρκας σας σήμερα. Εάν χρειάζεστε έναν εταιρικό ιστότοπο που θα αντιπροσωπεύει την επωνυμία σας καλά, χρειάζεστε έναν εταιρικό ιστότοπο. Οι ιστότοποι που καταρτίζονται σύμφωνα με την εταιρική σας ταυτότητα σας κάνουν πολύ πιο προσβάσιμους στο Διαδίκτυο. Φυσικά, εάν έχει δημιουργηθεί σωστά …

Πράγματα που πρέπει να προσέξετε κατά τη δημιουργία ενός ιστότοπου.

  • Συμβατότητα με κινητά: Όλα λειτουργούν σωστά και σωστά όταν εισάγονται από κινητά τηλέφωνα
  • Συμβατότητα SEO: Εύκολη ανίχνευση από μηχανές αναζήτησης. Μπορείτε να βασιστείτε σε ιστότοπους με υποδομή wordpress σε αυτό το θέμα.
  • Τιμολόγιο: Μην εμπιστεύεστε εύκολα έναν ειδικό ή εταιρείες που δεν εκδίδουν λογαριασμό υπηρεσίας.
  • Τεχνική υποστήριξη: Αφού τελειώσει ο ιστότοπός σας, είναι πολύ σημαντικό να λάβετε τεχνική υποστήριξη σε περίπτωση προβλήματος στο μέλλον.
  • Να είναι προσβάσιμο: Ποιος δεν ανοίγει όταν καλείτε, αφήνει να δει όταν γράφετε στο WhatsApp. Μείνετε απολύτως μακριά από εταιρείες που επιστρέφουν στο ταχυδρομείο μετά από μέρες.

Ποια είναι η μέση τιμή ενός καλού ιστότοπου;

Οι ιστότοποι χωρίζονται σε 3 ομάδες ως προσωπικός ιστότοπος ιστολογίου, εταιρικός ιστότοπος και ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου Εάν γνωρίζετε ποιος ιστότοπος χρειάζεστε, είναι εύκολο να πάρετε την τιμή, αλλά αν δεν γνωρίζετε, μιλήστε με έναν ειδικό σχεδιασμού ιστοσελίδων και εξηγήστε λεπτομερώς τι είδους ιστότοπο θέλετε, θα σας καθοδηγήσει σχετικά.

Οι προσωπικοί ιστότοποι χρησιμοποιούνται συχνά από γιατρούς, ψυχολόγους, καθηγητές ή bloggers και επαγγελματίες που θέλουν να δημιουργήσουν την προσωπική τους επωνυμία. Ο σκοπός του προσωπικού ιστολογίου blog δημιουργείται για να μοιραστεί τις γνώσεις στον τομέα της εμπειρογνωμοσύνης με άλλους. Μέση τιμή 250 – 500 Ευρώ

Οι εταιρικές ιστοσελίδες προτιμούνται γενικά από υπαλλήλους υπαλληλικής. Εταιρικοί ιστότοποι, οι οποίοι μπορούν να δημιουργηθούν μερικές φορές για εταιρείες και μερικές φορές για ιδιώτες, είναι διατεθειμένοι να αναδείξουν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα του ατόμου ή του ιδρύματος. Μέση τιμή 500 – 2000 Ευρώ

Οι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως μπορεί να γίνει κατανοητό από το όνομα, είναι ιστότοποι που δημιουργούνται για την πώληση προϊόντων στο Διαδίκτυο. Για ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου, έχετε την ευκαιρία να λάβετε πληρωμές με πιστωτικές κάρτες, ΗΜΧ ή επιλογές αντικαταβολής. Μπορείτε εύκολα να πουλήσετε οτιδήποτε από το Διαδίκτυο με ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου. Μέση τιμή 2000 – 5000 Ευρώ

Αυτές οι τιμές είναι μέσες. Μπορείτε να δείτε χαμηλότερες και ακριβότερες τιμές ή να λάβετε μια προσφορά ενώ ερευνάτε τιμές. Το σημαντικό είναι ότι ποιος κάνει ποιοτική δουλειά. Για να το μάθετε αυτό, φροντίστε να ελέγξετε τις αναφορές αυτής της εταιρείας.

Πώς πρέπει να είναι ένας καλός ιστότοπος;

Ως ειδικός στο σχεδιασμό ιστοσελίδων, κατά την προετοιμασία ενός ιστότοπου, πιστεύουμε ότι ο ιστότοπος θα είναι η υπογραφή μας και θα με φέρει σε άλλους πελάτες και εργαζόμαστε για την προετοιμασία του καλύτερου. Mε τα 20 χρόνια γνώσης και εμπειρίας μας, θα σας γράψουμε πώς πρέπει να είναι ένας καλός ιστότοπος, κάθε αντικείμενο.

  • Να έχει μια αισθητική εμφάνιση με την πρώτη ματιά,
  • Να έχει μια δομή που μπορεί να αναπτυχθεί,
  • Η δυνατότητα προσθήκης προϊόντων, υπηρεσιών, άρθρων και βίντεο από τον πίνακα διαχείρισης,
  • Κάθε σελίδα να ανοίγει σωστά όταν εισάγεται από συσκευές όπως τηλέφωνα, tablet,
  • Παρέχοντας την καλύτερη εμπειρία χρήστη στο κοινό-στόχο σας,
  • Αποφύγετε τη χρήση πάρα πολύ κουραστικών και κινούμενων εικονιδίων,
  • Έχοντας κουμπιά τηλεφώνου ή whatsapp,
  • Έχοντας φόρμες επικοινωνίας,
  • Έχοντας έναν χάρτη της επιχείρησής σας,
  • Για να εξηγήσετε σωστά την εργασία σας,
  • Για να είναι κατάλληλη για την εταιρική σας ταυτότητα,
  • Ασφαλής και χωρίς προβλήματα διακομιστή.

Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό που πρέπει να προσέξετε είναι ότι τα χρώματα στον ιστότοπό σας ταιριάζουν με την εταιρική σας ταυτότητα. Για παράδειγμα, το λογότυπό σας αποτελείται από πορτοκαλί και πράσινα χρώματα, αλλά η εταιρεία που συνέταξε τον ιστότοπό σας έχει δημιουργήσει έναν ιστότοπο χρησιμοποιώντας κόκκινα και μπλε χρώματα. Πιστεύετε ότι οι πελάτες θα χαιρέτιζαν αυτήν την κατάσταση; Ή θα το θέλατε;

Εξετάστε τους ανταγωνιστές

Πριν από την προετοιμασία ενός ιστότοπου, οι ανταγωνιστές σας πρέπει να εξεταστούν. Μπορείτε να αποφασίσετε τι πρέπει να υπάρχει στον δικό σας ιστότοπο εξετάζοντας τους ιστότοπους που δημιουργούνται από άτομα που κάνουν την ίδια δουλειά ή εργάζονται στον ίδιο κλάδο. Εάν έχετε δυσκολία σε αυτό το θέμα, μπορείτε να προετοιμάσετε ένα επιχειρηματικό σχέδιο στέλνοντας τους ιστότοπους των εταιρειών του τομέα σας στις εταιρείες που δημιουργούν ιστότοπους.

Απαιτήσεις για δημιουργία ιστότοπου

  • Τομέας (Όνομα τομέα)
  • Φιλοξενία (Πάροχος φιλοξενίας)

Όταν δεν τα έχετε, ο ιστότοπός σας θα είναι απλώς ένα πρότυπο. Για να αναζητήσετε ενεργά και να βρείτε τον ιστότοπό σας, πρέπει να έχετε ένα όνομα τομέα και φιλοξενία για τουλάχιστον 1 έτος. Για αυτό, μπορείτε να αγοράσετε ονόματα τομέα και φιλοξενία που σχετίζονται με την επιχείρησή σας με την καθοδήγηση του ειδικού σχεδιασμού ιστοσελίδων. Είναι επίσης σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι το όνομα τομέα που αγοράζετε είναι κατάλληλο για τη βιομηχανία και την επιχείρησή σας. Επειδή όταν αγοράζετε έναν ελκυστικό τομέα, είναι πιο εύκολο για το κοινό-στόχο σας να το αναζητήσει απευθείας στο Διαδίκτυο. Όταν λάβετε το όνομα τομέα και τη φιλοξενία σας και μας στείλετε τις πληροφορίες στον ειδικό, το επόμενο βήμα είναι να περιμένετε να ολοκληρωθεί ο ειδικός ιστότοπός σας.

Πλεονεκτήματα ιστότοπου WordPress

Το WordPress είναι μια πλατφόρμα όπου μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο με έτοιμες επιλογές θέματος, γρήγορα και με πιο προσιτό κόστος. Το WordPress διαθέτει ένα σύστημα που αναπτύσσεται και ενημερώνεται συνεχώς παγκοσμίως. Με την υποδομή συμβατή με SEO και ειδικά εργαλεία SEO για επεξεργασία περιεχομένου, οι ιστότοποι WordPress είναι από τους πιο προτιμώμενους. Χιλιάδες θέματα που σχεδιάστηκαν από πολλούς παγκοσμίου φήμης προγραμματιστές λογισμικού για να έχουν όλοι την καλύτερη εμπειρία στο Διαδίκτυο έχουν διαφορετικές επιλογές για κάθε επάγγελμα.

Ακόμα δεν έχω βρει έναν ειδικό σχεδιασμού ιστοσελίδων

Εάν χρειάζεστε μια ψηφιακή ταυτότητα, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας: “Θέλω να δημιουργήσω έναν ιστότοπο.” είναι το ρητό σου. Μπορούμε να συζητήσουμε γρήγορα τις λεπτομέρειες μέσω αμοιβαίας συνομιλίας. Σας παραδίδουμε τον νέο ιστότοπό σας σε σύντομο χρονικό διάστημα σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας. Μπορείτε τώρα να ζητήσετε ραντεβού επικοινωνώντας μαζί μας από τα στοιχεία επικοινωνίας μας.

Μόλις λάβετε υπόψη σας ένα συγκεκριμένο πρότυπο, τώρα πρέπει να βρείτε έναν καλό εμπειρογνώμονα σχεδιασμού ιστοσελίδων για να δημιουργήσετε τον ιστότοπό σας, αλλά δεν το έχετε βρει ακόμα; Απλώς καλέστε μας 🙂