Μετάβαση στο e-shop αντί για πωλήσεις στο social media

Eshop Social Media

Πωλήσεις στο social media

Οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης είναι οι ιστότοποι του Διαδικτύου που χρησιμοποιούνται περισσότερο από την άποψη του αριθμού των άμεσων χρηστών. Οι χρήστες περνούν χρόνο σε αυτούς τους ιστότοπους, μερικές φορές προσπαθούν να βρουν ηθικό και μερικές φορές συναντιούνται με τους αγαπημένους τους. Μπορούμε να πούμε ότι οι περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακολουθούν τους συγγενείς, τους φίλους τους και οτιδήποτε πλησιάζει τα ενδιαφέροντά τους. Μπορούμε να πούμε ότι η πώληση των κοινωνικών μέσων είναι ένας νέος τομέας που ζωντανεύει σε όλες αυτές τις ενέργειες. Αλλά ας επισημάνουμε πρώτα ότι δεν είναι νόμιμο όπως στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η πώληση προϊόντων στα άτομα που ακολουθείτε ή που σας ακολουθούν και το κάνει πολύ γρήγορα είναι μια βολική, χωρίς κόστος μορφή πωλήσεων. Ωστόσο, τα κράτη δεν υποστηρίζουν αυτές τις πωλήσεις και τη νομισματοποίηση και τις κυρώσεις τη στιγμή που πιάνονται. Δεν είναι πολύ δύσκολο για ένα κράτος να πιάσει την άτυπη επιχείρηση σήμερα. Από τις κινήσεις λογαριασμών, πόσες μεταφορές χρημάτων ελήφθησαν κατά τη διάρκεια του έτους και από πού προήλθαν αυτές οι μεταφορές, οι ειδικοί σε θέματα οικονομικών μπορούν να αποφασίσουν και, εάν είναι απαραίτητο, μπορεί να επιβληθεί πρόστιμο σε άτομα που πωλούν μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πωλήσεις στο social media ή ηλεκτρονικό εμπόριο;

Αν και οι δύο περιοχές φαίνονται πολύ μακριά, δεν είναι. Όσο πιο απλό είναι να ανοίξετε έναν λογαριασμό κοινωνικών μέσων, τόσο πιο απλό είναι να ανοίξετε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε ένα όνομα τομέα και να βρείτε μια προσιτή εταιρεία σχεδιασμού ιστοσελίδων.

Γιατί θα διακινδυνεύατε την επιχείρησή σας και θα αντιμετωπίσετε οικονομικές κυρώσεις;

Κανένα από αυτά δεν απαιτείται. Εάν διαθέτετε έναν υπάρχοντα λογαριασμό κοινωνικών μέσων και πουλάτε αυτήν τη στιγμή μέσω αυτού του λογαριασμού, μπορείτε να εκτελέσετε αυτήν την επιχείρηση σε συγχρονισμό με τον ιστότοπό σας ηλεκτρονικού εμπορίου. Η μετατροπή των πωλήσεων μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον ιστότοπό σας ηλεκτρονικού εμπορίου και η πραγματοποίηση των πωλήσεών σας στον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου σας κάνει τόσο ασφαλέστερους όσο και πιο εταιρικούς. Εκτός από αυτά, όταν πουλάτε με έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου, έχετε πολλά συν κέρδη, μερικά από τα οποία είναι:

  • Μπορείτε να διατηρείτε αρχεία πελατών σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Μπορείτε να λάβετε μια αναφορά πωλήσεων
  • Μπορείτε να παρέχετε ζωντανή υποστήριξη στους χρήστες σας στον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου.
  • Μπορείτε να λάβετε στατιστικά στοιχεία για τους χρήστες που εισέρχονται στον ιστότοπό σας ηλεκτρονικού εμπορίου σε μηνιαία και ετήσια βάση (με το Google Analytics).
  • Μπορείτε να δημιουργήσετε καμπάνιες για τα προϊόντα σας με έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου.
  • Μπορείτε να υπάρχουν στις μηχανές αναζήτησης
  • Μπορείτε να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες και να πουλήσετε με διαφορετικά συστήματα πληρωμών.

Όπως εκατοντάδες θετικοί παράγοντες μπορούν να μετρηθούν. Όταν ξεκινάτε με ένα ηλεκτρονικό εμπόριο, θα βγείτε πρώτα από την ερασιτεχνική εμφάνιση που βρισκόσασταν όταν πουλούσατε κοινωνικά μέσα. Παρέχοντας στους χρήστες σας την ευκαιρία να ψωνίσουν με έναν προηγμένο ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου, αυξάνεται η εμπιστοσύνη σε εσάς.

Ως αποτέλεσμα, οι πωλήσεις σας αυξάνονται και στο μέλλον, θα έχετε την ευκαιρία να πραγματοποιήσετε περισσότερες πωλήσεις και να προσεγγίσετε περισσότερους χρήστες με έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου.

1. Εγγραφή πελατών με λογισμικό ηλεκτρονικού εμπορίου

Οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης είναι ασφαλώς ασφαλείς ιστότοποι όσον αφορά την αποθήκευση δεδομένων. Μπορείτε να αποθηκεύσετε χιλιάδες μηνύματα ή συναλλαγές χρηστών για χρόνια. Ωστόσο, δεδομένου ότι κανένας ιστότοπος κοινωνικών μέσων δεν έχει δημιουργηθεί με επιχειρηματική λογική, δεν υπάρχουν δυνατότητες που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο στα πλαίσια των χρηστών.

Για παράδειγμα, εάν θέλετε να βρείτε έναν πελάτη που πουλήσατε πέρυσι, ίσως χρειαστεί να αναζητήσετε παλιά μηνύματα για ώρες.

Ή πρέπει να διατηρήσετε ένα σημειωματάριο ή να παρακολουθείτε τον υπολογιστή σας με ένα αρχείο Excel. Εν ολίγοις, η επιχείρησή σας θα καταστραφεί και δεν θα μπορείτε ποτέ να τη διαχειριστείτε από ένα μέρος.

Το λογισμικό ηλεκτρονικού εμπορίου προσφέρει αυτές τις διευκολύνσεις στους εμπόρους. Ακόμα κι αν έχετε χιλιάδες πελάτες με τον απλούστερο πίνακα διαχείρισης λογισμικού ηλεκτρονικού εμπορίου σήμερα, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε προηγούμενες πληροφορίες σε δευτερόλεπτα.

Επειδή το σύστημα έχει σχεδιαστεί αναλόγως.

Η εγγραφή πελατών είναι πολύ σημαντική στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Θα πρέπει να μετατρέψετε και να προωθήσετε τους παλιούς πελάτες σας μέσω των καταχωρημένων διευθύνσεων email ή των τηλεφώνων τους και να προτείνετε το νέο περιεχόμενο και τα προϊόντα σας. Ποτέ δεν είναι δυνατό να γίνει όλα αυτά με μια πώληση κοινωνικών μέσων. Μπορείτε να προσεγγίσετε τους πελάτες σας μόνο με εφαρμογές συνομιλίας όπως το WhatsApp.

2. Αναφορές πωλήσεων

Μπορεί να μην είστε εταιρική εταιρεία. Ωστόσο, αυτός δεν είναι λόγος για τον οποίο δεν καταγράφετε τι έχετε κερδίσει ή χάσει. Με αυτόν τον τύπο εγγραφών, μπορείτε και οι δύο να διατηρήσετε τα κέρδη σας υπό έλεγχο και να υπολογίσετε τον κύκλο εργασιών σας στο τέλος του έτους.

Είναι πολύ απλό να κάνετε τέτοιες συναλλαγές σε λογισμικό ηλεκτρονικού εμπορίου. Ακόμη και με ένα δωρεάν λογισμικό ηλεκτρονικού εμπορίου, μπορείτε να δημιουργήσετε την πιο λεπτομερή αναφορά πωλήσεων και να κάνετε προσωπική ή εταιρική ανάλυση κερδών.

Η τήρηση αυτών των αναφορών σάς επιτρέπει επίσης να παρακολουθείτε τις αγορές των παλαιών πελατών σας μαζί σας στο μέλλον. Σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος, μέσα σε δευτερόλεπτα, μπορείτε ακόμη να βρείτε τον πελάτη που πουλήσατε πριν από 3 χρόνια και να δείτε ευκρινείς πληροφορίες, όπως το προϊόν που πωλήθηκε, την τιμή ή τον τρόπο πληρωμής. Δεν έχει δημιουργηθεί ακόμη πλατφόρμα που θα χρησιμοποιείται για πωλήσεις κοινωνικών μέσων όπου μπορείτε να κάνετε αυτά. Ο πιο σύγχρονος και χρήσιμος τρόπος είναι φυσικά λογισμικό ηλεκτρονικού εμπορίου.

3. Ζωντανή υποστήριξη για χρήστες

Εάν διαθέτετε ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου, μπορείτε να παρέχετε άμεση υποστήριξη στους χρήστες σας με υπηρεσία ζωντανής υποστήριξης. Δεν είναι δυνατό να κάνετε αυτήν την υποστήριξη ακόμη και στον πιο προηγμένο ιστότοπο κοινωνικών μέσων. Φανταστείτε τι πλεονέκτημα θα ήταν αν οι χρήστες σας κοίταζαν τις λεπτομέρειες του προϊόντος και αλληλεπιδρούν μαζί σας, σωστά;

Σήμερα, πολλοί ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου υποστηρίζουν τους πελάτες τους με λογισμικό ζωντανής υποστήριξης και αυξάνουν τις πωλήσεις τους και ως εκ τούτου την εμπιστοσύνη τους στις μάρκες τους με ζωντανή υποστήριξη.

Ποιος δεν θα ήθελε την αξιοπιστία της επωνυμίας;

Σήμερα είναι δυνατό να ανταγωνιστείτε με γιγάντιους ανταγωνιστές με τόσο μικρά έξοδα.

4. Ανάλυση επισκεψιμότητας ιστότοπων

Εάν πουλάτε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να δείτε την επισκεψιμότητα των επισκεπτών σας. Αλλά αυτές οι αναλύσεις δεδομένων είναι πολύ λεπτομερείς. Μπορείτε να δείτε μόνο πόσα άτομα είδαν τις αναρτήσεις σας, πόσες ημερήσιες επισκέψεις λάβατε και στατιστικά στοιχεία δεδομένων προηγούμενων ημερών. Κανένα από αυτά δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη βελτίωση των πωλήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορεί να χρειαστείτε ένα λογισμικό ηλεκτρονικού εμπορίου για να αναλύσετε τις ενέργειες των προϊόντων σας, όπως πόσες επισκέψεις, πόσο καιρό παρέμειναν οι χρήστες και είδαν σε ποιο προϊόν.

Μπορείτε να βελτιώσετε την επιχείρησή σας με το Google Analytics της υπηρεσίας Google, το οποίο το κάνει αυτό και σας παρέχει λεπτομερή δεδομένα.

Βλέποντας σε ποια προϊόντα εστιάζουν οι χρήστες σας και σε ποια προϊόντα εξέρχονται γρηγορότερα, μπορείτε να βελτιώσετε τον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου και επομένως τις πωλήσεις σας.

Αυτά τα δεδομένα σας δίνουν:

  • Γιατί οι πελάτες δεν προτείνουν τον ιστότοπο και τα προϊόντα σας;
  • Είναι υψηλή η σχετική τιμή προϊόντος;
  • Πόσο είναι το ίδιο προϊόν στους ανταγωνιστές;
  • Οι πληροφορίες για την περιγραφή και την τιμή των προϊόντων είναι ενημερωμένες;
  • Είναι αρκετά τα σχόλια και οι κριτικές;

Όλα τα αποτελέσματα ανάλυσης καθοδηγούν την εξέλιξή σας στο εμπόριο.

Η πώληση κοινωνικών μέσων είναι ένας φαύλος κύκλος και μπορείτε πάντα να πουλάτε με ένα συγκεκριμένο ποσοστό στο ίδιο σύστημα. Μόνο οι ακόλουθοί σας μπορούν να σας βρουν. Με πληρωμένες διαφημίσεις, ενδέχεται να είναι δυνατή η προσέγγιση χρηστών μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο κοινωνικών μέσων.

Ωστόσο, με έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι δυνατή η πραγματοποίηση πωλήσεων σε ολόκληρη τη χώρα ή ακόμη και σε παγκόσμιο επίπεδο, αναπτύσσοντας έναν πολύγλωσσο ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου.

Μην φοβάστε αμέσως. Το παγκόσμιο εμπόριο είναι τώρα πολύ απλό με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Εάν εμπιστεύεστε την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών σας και την υποδομή του ιστότοπού σας ηλεκτρονικού εμπορίου, δεν υπάρχει εμπόδιο για την πώληση σε όλο τον κόσμο.

5. Μπορείτε να δημιουργήσετε καμπάνιες

Αν και το Facebook έχει εισαγάγει μια λειτουργία καταστήματος στους χρήστες του, δυστυχώς δεν λειτούργησε. Ο λόγος διαφωνίας είναι ότι οι χρήστες αλλάζουν συνεχώς ιστότοπους κοινωνικών μέσων. Ξέρετε, το Facebook άρχισε να χρησιμοποιείται λιγότερο μετά το Instagram, ειδικά στη χώρα μας, και τεκμηριώθηκε από στατιστικά στοιχεία ότι εκείνοι που έμειναν εκεί ήταν μεσήλικες και άνω.

Τώρα ο νέος πληθυσμός ξοδεύει περισσότερο χρόνο σε ιστότοπους κοινωνικών μέσων όπως το Instagram και το Twitter, και δυστυχώς αυτοί οι ιστότοποι δεν διαθέτουν δυνατότητα καταστήματος. Φαίνεται ότι δεν θα είναι για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Επίσης, δεν είναι δυνατή η δημιουργία καμπάνιας προϊόντων σε έναν ιστότοπο χωρίς λειτουργικό κατάστημα. Για παράδειγμα, μπορείτε να μοιραστείτε μια φωτογραφία προϊόντος στο Instagram και να γράψετε την τιμή και την περιγραφή κάτω από αυτήν. Ωστόσο, δεν είναι δυνατό να δημιουργηθεί μια καμπάνια, να δοθεί χρόνος στην καμπάνια ή να προσφερθούν διαφορετικές επιλογές πληρωμής.

Είτε πρέπει να εργαστείτε με εντολή πληρωμής είτε να πληρώσετε στην πόρτα Και τα δύο συστήματα πληρωμών αποτελούν πρόβλημα για τους χρήστες του ηλεκτρονικού εμπορίου σήμερα. Γιατί θα χάσετε τις πωλήσεις λόγω των χρηστών που δεν θέλουν να πληρώσουν πριν από την άφιξη του προϊόντος;

Μπορείτε να εργαστείτε πιο θεσμικά και επαγγελματικά με λογισμικό ηλεκτρονικού εμπορίου όπου μπορείτε να διαμορφώσετε τις πωλήσεις σας ελεύθερα και τις καμπάνιες σας απεριόριστα.

6. Μπορείτε να εγγραφείτε στις Μηχανές Αναζήτησης

Όπως αναφέραμε στο προηγούμενο τεύχος, μπορείτε να προσελκύσετε ορισμένους χρήστες με πωλήσεις κοινωνικών μέσων. Για παράδειγμα, πουλάτε στο Instagram και δεν μπορείτε να στοχεύσετε χρήστες του Facebook. Εναλλακτικά, δεν μπορείτε να οργανώσετε μια καμπάνια για έναν χρήστη Twitter.

Οι μηχανές αναζήτησης βρίσκονται στο επίκεντρο από την άποψη αυτή. Όλοι οι χρήστες χρησιμοποιούν συνήθως μηχανές αναζήτησης κάθε μέρα και η παρουσία στη μηχανή αναζήτησης είναι πολύ σημαντική για το ψηφιακό μάρκετινγκ.

Με ένα λογισμικό ηλεκτρονικού εμπορίου, μπορείτε να είστε στις μηχανές αναζήτησης. Ωστόσο, αυτό δεν είναι δυνατό με τις πωλήσεις κοινωνικών μέσων.

Οι αναρτήσεις σας μπορεί να εμφανίζονται σπάνια στις αναζητήσεις, αλλά δεν είναι ποτέ δυνατό να ξεχωρίσετε σαν ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου και να επωφεληθείτε από την κίνηση της μηχανής αναζήτησης.

SEO, δηλαδή η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης θα είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία για το ψηφιακό μάρκετινγκ και μετά το 2021.

7. Διαφορετικά συστήματα πληρωμών

Με τις πωλήσεις κοινωνικών μέσων, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σύστημα μεταφοράς χρημάτων και μετρητών κατά την παράδοση. Ωστόσο, δεν είναι δυνατό να προσφέρετε στους χρήστες σας σύστημα πληρωμών με πιστωτική κάρτα οποιασδήποτε τράπεζας.

Παρόλο που υπάρχουν διαφορετικές δυνατότητες μεταφοράς χρημάτων εκτός της τράπεζας, οι χρήστες δεν είναι τόσο σίγουροι όσο το σύστημα πληρωμών σε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου. Παρεμπιπτόντως, είναι πιο πιθανό να επιβληθείτε πρόστιμο για μη καταχωρισμένο εμπόριο.

Όταν χρησιμοποιείτε λογισμικό ηλεκτρονικού εμπορίου, μπορείτε να εμπλουτίσετε το σύστημά σας με απεριόριστο σύστημα πληρωμών. Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες σας μπορούν να πληρώνουν δωρεάν με την πιστωτική τους κάρτα με όποια τράπεζα θέλουν να πληρώσουν και δεν υπάρχει εμπόδιο στις πωλήσεις σας.

Τα συστήματα πληρωμών είναι ζωτικής σημασίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Σε τελική ανάλυση, κατά την πώληση κοινωνικών μέσων, δεν θα έχετε την ευκαιρία να πληρώσετε με κανένα από αυτά τα συστήματα. Αυτό μπορεί να σας κάνει να χάσετε μερικούς από τους πελάτες σας.

Γνωρίζατε ότι ο μεγαλύτερος λόγος ακύρωσης των τελικών πωλήσεων σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η ανεπάρκεια των συστημάτων πληρωμών;

Οι χρήστες δίνουν μεγάλη προσοχή στη διαδικασία πληρωμής σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου, όπου θα αγοράσουν προϊόντα και ενδέχεται να εγκαταλείψουν τον ιστότοπο σε περίπτωση ανασφάλειας. Δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι πολύ πιθανό να κερδίσουμε εμπιστοσύνη με τις πωλήσεις των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης σε ένα τόσο καλό θέμα. Επειδή οι χρήστες μπορούν να δουν μόνο το όνομα και το επώνυμό σας, ίσως τον αριθμό τηλεφώνου σας, από το προφίλ σας. Ωστόσο, ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου είναι εταιρικός και η εμπιστοσύνη αυξάνεται επειδή μπορεί να σας προσφέρει τον τρόπο που θέλουν.

Αποτέλεσμα

Ακόμα κι αν νομίζετε ότι πραγματοποιείτε αφορολόγητες και φθηνές πωλήσεις με τις πωλήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι οικονομικές κυρώσεις που δεν εμφανίζονται σήμερα ενδέχεται να συγκεντρωθούν αύριο και ενδέχεται να σας επιβληθεί πρόστιμο από το κράτος. Ακόμα κι αν είστε μια μικρή επιχείρηση, δεν υπάρχουν εμπόδια για να ξεκινήσετε με ένα μικρό ηλεκτρονικό εμπόριο και να αναπτυχθείτε.

Με αυτόν τον τρόπο, θα κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας και θα θέσετε τα θεμέλια για να κάνετε μεγαλύτερες και πιο ολοκληρωμένες εργασίες στο μέλλον.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στον ιστότοπό μας για να μάθετε σχετικά με τις εκστρατείες λογισμικού ηλεκτρονικού εμπορίου για άτομα που μόλις ξεκινούν το ηλεκτρονικό εμπόριο, την απεριόριστη υποστήριξη πελατών και την υποστήριξη που παρέχουμε σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου και μπορείτε να σχεδιάσετε έναν οδικό χάρτη κοινοποιώντας το έργο σας.

Δείτε επίσης το άρθρο Πώληση προϊόντων στο Internet